iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Fout geupdate (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/30182-fout-geupdate.html)

KadirK 13-02-09 17:20

Fout geupdate
 
Hebben jullie wel eens je iphone geupdate via cydia ?
Ik heb het vorige week gedaan en kon niet meer bellen, maar gelukkig dat ik garantie had.

King1987 13-02-09 17:26

Uh, wat bedoel je met geupdate, wat had je geupdate? Je iphone FW kan je niet updaten via Cydia ;)

Gilliam 13-02-09 17:33

:confused:

Als je je iPhone van T-Mobile hebt en je niet een Firmware reset hebt gedaan ben je nu flink de pineut...

KadirK 13-02-09 18:34

Ik had een update maar weet niet meer of het van cydia was, ik heb hem laten maken bij een van de tmobile shops, het is goed nu.

King1987 13-02-09 18:35

Wat was nou precies het probleem....wat heb je laten maken, vind dit allemaal nogal vaag eigenlijk.

KadirK 13-02-09 18:36

Ze hebben het op fabrieksinstellingen gezet en jailbreak erop gedaan. sorry dat k alles niet in een keer heb verteld.
Nu is het 2.2, ik had het geupdate via een programma op cydia.

King1987 13-02-09 18:38

T-mobile heeft de jailbreak gedaan :eek:

Maar de FW had je niet geupdate? Wat had je geupdate dan vanuit Cydia?

KadirK 13-02-09 18:42

FW had ik geupdated en kon ik niet meer bellen, maar wel gebeld worden.
ik zou het echt niet meer weten, maar na install ging mn iphone reboote, ik wist dat er iets was gebeurt..

EDIT: het was een tel. shop waar ik ben iphone vandaan heb, hun hebben het gedaan

Michael 13-02-09 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KadirK (Bericht 256488)
FW had ik geupdated en kon ik niet meer bellen, maar wel gebeld worden.
ik zou het echt niet meer weten, maar na install ging mn iphone reboote, ik wist dat er iets was gebeurt..

EDIT: het was een tel. shop waar ik ben iphone vandaan heb, hun hebben het gedaan

Ik neem aan dat het geen iPhone is via Tmobile maar een iPhone uit een ander land. Je FW kan nooit via Cydia zijn ge-update want dat gebeurt alleen door iTunes en heb je zelf in de hand. En als je yellowsn0w hebt gebruikt of een andere simoplossing dan kan je inderdaad nog gebeld worden maar niet meer bellen omdat de iPhone niet geactiveerd is.
De volgende keer als je met een probleem komt eerst even goed nadenken voordat je hier iets neer schrijft. Op de manier waarop je het nu hebt gedaan is het voor forumleden bijna onmogelijk om je te helpen of te adviseren.

Gilliam 13-02-09 18:56

Ik snap er nu echt niks meer van, is het nou opgelost of wat?

KadirK 13-02-09 19:00

ja het is al opgelost. Het is van T-Mobile dat weet ik zeker , want mn pa nam een abo van iphone met 500belmin.

Michael 13-02-09 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gilliam (Bericht 256496)
Ik snap er nu echt niks meer van, is het nou opgelost of wat?

Ja naar mijn weten wel want hij is terug gegaan naar de verkoper.
Kwam hier vragen of anderen ook last van het "niet te begrijpen, zoals door hem beschreven probleem" hadden.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KadirK (Bericht 256498)
ja het is al opgelost. Het is van T-Mobile dat weet ik zeker , want mn pa nam een abo van iphone met 500belmin.

Nou als je dan hebt geupdate waarom dan niet de tmob sim erin gedaan die erbij hoort dan was hij weer geactiveerd en was je probleem opgelost.

KadirK 13-02-09 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 256502)
Ja naar mijn weten wel want hij is terug gegaan naar de verkoper.
Kwam hier vragen of anderen ook last van het "niet te begrijpen, zoals door hem beschreven probleem" hadden.



Nou als je dan hebt geupdate waarom dan niet de tmob sim erin gedaan die erbij hoort dan was hij weer geactiveerd en was je probleem opgelost.

heb ik geprobeert, alles deed het behalve het knop Bellen. ik kon wel bellen als ik iemand had toegevoegd bij contacten, maar dat schiet niet op


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:45.