iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Nummer intoetsen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/30278-nummer-intoetsen.html)

tjtommy 16-02-09 08:30

Nummer intoetsen
 
Beste,

Ik heb een iphone 2g met firmware 2.2.1

Als ik op telefoon druk en wil dan een nummer kiezen dan gaat die meteen weer terug naar je home, dus ik kan geen nummer intoetsen?

Wat kan ik hier aandoen?

Ik hoor het graag.

evmw 16-02-09 08:34

Kate geinstalleerd toevallig? Zo niet, probeer even reset door HOME- en powerbutton tegelijk ingedrukt te houden totdat Apple logo verschijnt.

tjtommy 16-02-09 08:43

Zover ik weet geen kate ingestalleerd, waar kan ik zien of deze erop staat?

Home en power button heb ik al een keer gedaan.
Ook heb de telefoon een keer aan en uit gedaan.

Wat kan het nog meer zijn?

evmw 16-02-09 09:21

Dan zul je kate wel niet hebben. Dat hij meteen terugkeert geeft aan dat de telefoon-applicatie ergens op vastloopt en dus direct afsluit. Je kan even kijken of dit ook gebeurd als je SIM er niet in zit. Anders blijft er denk ik niet veel anders over dan een restore te doen.

tjtommy 16-02-09 09:46

Als de sim er niet inzit dan doet die dit ook.

Ik kan via knop telefoon ook niet in mijn contacten, recent enz.

Hoe kan ik dit fixen?

Moet ik dan opnieuw die firmweare er opzetten?

En wat houd die restore precies in?

Tijn1 16-02-09 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tjtommy (Bericht 257234)
Als de sim er niet inzit dan doet die dit ook.

Ik kan via knop telefoon ook niet in mijn contacten, recent enz.

Hoe kan ik dit fixen?

Moet ik dan opnieuw die firmweare er opzetten?

En wat houd die restore precies in?

je kan idd het beste de opnieuw de firmware er op zetten, voordat je dat doet maak een back-up voor je gegevens en druk op herstellen in itunes als je er klaar voor bent. Na het procces in itunes moet je de iphone nog wel jailbreaken, dit kan je doen met quickpwn, de linkjes daarvan zijn hier op het forum te vinden.

succes

Dennis_Oss 16-02-09 17:26

Ik kreeg vandaag mijn KPN sim binnen. Die in mijn 2G gedaan, direct netjes ontvangst.
Maar wel precies hetzelfde probleem als hierboven omschreven.

Ik ga zometeen de andere sim er terug in stoppen, kijken of het dan weer wel allemaal werkt.

Dennis_Oss 16-02-09 17:31

Hmmm.. geen verschil. Misschien puur toeval.
Ik heb de FW 2.2 nog op de computer staan. Kan het kwaad om direct die er nogmaals op te proberen te zetten?

Tijn1 16-02-09 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis_Oss (Bericht 257408)
Hmmm.. geen verschil. Misschien puur toeval.
Ik heb de FW 2.2 nog op de computer staan. Kan het kwaad om direct die er nogmaals op te proberen te zetten?

als het een eerste generatie iphone is dan ka je ook naar 2.2.1 en die moet je naderhand wel jailbreaken/unlocken met quickpwn 2.2.5-2(dat is het werk niet)

Anders kan je zonder problemen nog een keer 2.2 erop zetten!

tjtommy 18-02-09 08:37

Bij mij doet die het weer.
even een restore en klaar


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:03.