Nummer intoetsen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb een iphone 2g met firmware 2.2.1 Als ik op telefoon druk en wil dan een nummer kiezen dan gaat die meteen weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nummer intoetsen
Beste,
Ik heb een iphone 2g met firmware 2.2.1 Als ik op telefoon druk en wil dan een nummer kiezen dan gaat die meteen weer terug naar je home, dus ik kan geen nummer intoetsen? Wat kan ik hier aandoen? Ik hoor het graag. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kate geinstalleerd toevallig? Zo niet, probeer even reset door HOME- en powerbutton tegelijk ingedrukt te houden totdat Apple logo verschijnt.
|
|
|||
|
|||
Zover ik weet geen kate ingestalleerd, waar kan ik zien of deze erop staat?
Home en power button heb ik al een keer gedaan. Ook heb de telefoon een keer aan en uit gedaan. Wat kan het nog meer zijn? |
|
|||
|
|||
Dan zul je kate wel niet hebben. Dat hij meteen terugkeert geeft aan dat de telefoon-applicatie ergens op vastloopt en dus direct afsluit. Je kan even kijken of dit ook gebeurd als je SIM er niet in zit. Anders blijft er denk ik niet veel anders over dan een restore te doen.
|
|
|||
|
|||
Als de sim er niet inzit dan doet die dit ook.
Ik kan via knop telefoon ook niet in mijn contacten, recent enz. Hoe kan ik dit fixen? Moet ik dan opnieuw die firmweare er opzetten? En wat houd die restore precies in? |
|
||||
|
||||
Citaat:
succes
|
|||
|
|||
Ik kreeg vandaag mijn KPN sim binnen. Die in mijn 2G gedaan, direct netjes ontvangst.
Maar wel precies hetzelfde probleem als hierboven omschreven. Ik ga zometeen de andere sim er terug in stoppen, kijken of het dan weer wel allemaal werkt. |
|
|||
|
|||
Hmmm.. geen verschil. Misschien puur toeval.
Ik heb de FW 2.2 nog op de computer staan. Kan het kwaad om direct die er nogmaals op te proberen te zetten? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Anders kan je zonder problemen nog een keer 2.2 erop zetten! |
|
|||
|
|||
Bij mij doet die het weer.
even een restore en klaar |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IMEI nummer | mich@ | iPhone algemeen | 5 | 31-08-10 14:30 |
iPhone 3G: mijn nummer | lsp | Unlock | 13 | 04-08-10 09:04 |
toetsenbord vindt namen tijdens intoetsen van nummers | arashrsf | Jailbreak apps en thema's | 2 | 15-01-10 15:07 |
nummer blokkeren | dsimons | Archief | 5 | 02-07-08 07:52 |
Nummer intoetsen geeft Amerikaanse stijl | jvdv23 | Archief | 1 | 05-12-07 22:58 |
|
|