mijn nummer discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Niet echt een probleem , maar na de redsnow en utrasnow actie, wordt in de Iphone mijn nummer niet meer weergegeven, nu dan van mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mijn nummer
Niet echt een probleem, maar na de redsnow en utrasnow actie, wordt in de Iphone mijn nummer niet meer weergegeven, nu dan van mijn vodafone simkaart, er wordt gemeld: "Onbekend". Ik kan in het invoerveld ook het nummer niet intikken.
weet iemand waar dit nummer vandaan gehaald wordt? Of dat het een 'probleem' is na de unlock actie.. groet, Léon |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
instellingen -> telfoon -> mijn nummer
of is dat niet wat je bedoelt?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit is bij mij ook zo heb ook vodafone
Maar geen jailbreak of unlock |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb hier 2 iPhones waarvan 1 af fabriek unlocked, beide op vodafone.
Bij de gelockte versie levert dat inderdaad het probleem op zoals lsp schetst na redsnow en ultrasnow. De af fabriek unlock iPhone heeft dit probleem niet. |
|
||||
|
||||
Ik heb een Telfort : jailbreak en Ultrasn0w Unlock
Mijn nummer is niet ingevuld maar heb wel de mogelijkheid tot zelf invullen. |
|
|||
|
|||
Hmm toch een gevalletje raar dus
|
|
||||
|
||||
Het schijnt dat als je wil MMS-en, je je eigen nummer wel moet invoeren trouwens....
|
||||
|
||||
Ik kan gewoon mms'n maar bij mijn vodafone UL iPhone staat gewoon onbekend... Dus lijkt me geen probleem.
|
|
||||
|
||||
Ok, das mooi dan, ik las het in een ander topic ergens dat het alleen werkte als je je nummer had ingevoerd...
|
|
|||
|
|||
Instellingen/Telefoon/Mijn nummer en daar staat onbekend.
Het aanraken van het veld Mijn nummer geeft geen reactie om iets te wijzigen. Ik neem aan dat het de bedoeling is dat daar mijn gsm nummer zichtbaar is. Tenzij is dat om, mij onbekende redenen, niet wil. Hoe kan ik wel zichtbaar laten worden?
|
|||
|
|||
heeft iemand hier al een oplossing voor;
Instellingen/Telefoon/Mijn nummer en daar staat onbekend. Het aanraken van het veld Mijn nummer geeft geen reactie om iets te wijzigen. Hoe kan ik daar mijn nummer krijgen? |
|
|||
|
|||
Hier zelfde probleem. Niet dat ik mijn eigen nummer niet kan onthouden, maar wel vreemd. Mijn partner heeft namelijk zelfde telefoon en provider, maar bij haar is het nummer wel bekend.
|
Labels |
mijn nummer, vodafone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? | uncu129 | iTunes | 2 | 03-02-11 13:18 |
Letters BE achte mijn Mobiele nummer | zzmak | Odido (T-Mobile) | 0 | 01-06-10 17:25 |
Instellingen > Telefoon > Mijn nummer > Onbekend ?! | lvc | iPhone algemeen | 3 | 26-04-10 18:45 |
Bellen naar mijn nummer > mailbox aan de lijn | jeroenbr | iPhone algemeen | 6 | 08-01-09 17:44 |
'Mijn nummer' klopt niet | AceHighHugo | iPhone algemeen | 6 | 26-09-08 16:58 |
|
|