//

'Mijn nummer' klopt niet

'Mijn nummer' klopt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Meteen nog maar een probleempje van mij: in de telefoon (1G US 8GB) staat standaard 'mijn nummer'. Nou klopt deze alleen niet. Weet iemand ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-09-08, 13:24
AceHighHugo AceHighHugo is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard

Hallo,

Meteen nog maar een probleempje van mij: in de telefoon (1G US 8GB) staat standaard 'mijn nummer'. Nou klopt deze alleen niet. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen? Het gekke was dat ook na een update naar 2.1 hij er bleef staan, terwijl ik dacht dat hij nu zou verdwijnen..

Ps. hij staat dus bij instellingen --> telefoon en boven telefoon --> contacten.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Hugo

EDIT:
ik zag dat er nog zo'n topic was, maar ik beschik helaas niet over een PC, alleen over Macs.. Weet iemand hoe het dan moet?

Laatst gewijzigd door Bomans; 26-09-08 om 14:08. Reden: edit knop gebruiken aub.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2  
Oud 26-09-08, 13:29
kdhoe kdhoe is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Aalst, België
Berichten: 227
Standaard

Dat nummer staat op de simkaart en wordt dus ook van daar uitgelezen. De iPhone kan dit nummer niet wijzigen.

Bij mij was het nummer ook fout. Ik heb het kunnen wijzigen met mijn oude Sony Ericsson k750i. Een andere gsm kan het wss ook.
  #3  
Oud 26-09-08, 13:53
AceHighHugo AceHighHugo is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kdhoe Bekijk bericht
Dat nummer staat op de simkaart en wordt dus ook van daar uitgelezen. De iPhone kan dit nummer niet wijzigen.

Bij mij was het nummer ook fout. Ik heb het kunnen wijzigen met mijn oude Sony Ericsson k750i. Een andere gsm kan het wss ook.
Hoe heb je dit dan gedaan met die telefoon? Wat voor functie zat daarop? Ik heb ook nog wel wat oude telefoons liggen, maar ik begrijp niet helemaal hoe je dit gedaan hebt..
  #4  
Oud 26-09-08, 14:50
kdhoe kdhoe is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Aalst, België
Berichten: 227
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AceHighHugo Bekijk bericht
Hoe heb je dit dan gedaan met die telefoon? Wat voor functie zat daarop? Ik heb ook nog wel wat oude telefoons liggen, maar ik begrijp niet helemaal hoe je dit gedaan hebt..
Het was gewoon een menu item.

Bij mijn k750i stond het bij Contactpersonen > Opties > Speciale nummers > Mijn nummers > Mijn mobiel nummer > en dan bewerken.

Daarna de simkaart gewoon terug in de iPhone stoppen en het juiste nummer wordt weergeven.

Laatst gewijzigd door kdhoe; 26-09-08 om 14:53.
  #5  
Oud 26-09-08, 16:41
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Ik heb hier idd ook een topic over, nou vraag ik me af of de oplossing die wordt gegeven, via ssh, ook via een progje als iPhonebrowser gedaan kan worden?????
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #6  
Oud 26-09-08, 16:54
kdhoe kdhoe is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Aalst, België
Berichten: 227
Standaard

Als je gewoon het juiste nr wilt bij 'Mijn Nummer' is het denk ik toch het gemakkelijkste om je nummer gewoon te wijzigen met een andere gsm. Dit nummer is gewoon iets cosmetisch, het heeft geen functionaliteit. Dus waarom moeilijk doen via SSH etc.
  #7  
Oud 26-09-08, 16:58
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kdhoe Bekijk bericht
Als je gewoon het juiste nr wilt bij 'Mijn Nummer' is het denk ik toch het gemakkelijkste om je nummer gewoon te wijzigen met een andere gsm. Dit nummer is gewoon iets cosmetisch, het heeft geen functionaliteit. Dus waarom moeilijk doen via SSH etc.
Nou, ik weet niet of ik een telefoon heb thuis die deze functie ondersteunt.

Dus vandaar de vraag of het via bijv. iPhonebrowser gaat.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: mijn nummer lsp Unlock 13 04-08-10 09:04
Letters BE achte mijn Mobiele nummer zzmak Odido (T-Mobile) 0 01-06-10 17:25
Instellingen > Telefoon > Mijn nummer > Onbekend ?! lvc iPhone algemeen 3 26-04-10 18:45
Bellen naar mijn nummer > mailbox aan de lijn jeroenbr iPhone algemeen 6 08-01-09 17:44
Tijd sms klopt niet + SMSD werkt niet Laura-Brink Jailbreak apps en thema's 2 16-06-08 18:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:01.