Instellingen > Telefoon > Mijn nummer > Onbekend ?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik lees dat meerdere mensen in het forum bij verschillende onderwerpen het volgende probleem hebben (en ik ook), maar nergens staat tot nu toe nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Instellingen > Telefoon > Mijn nummer > Onbekend ?!
Ik lees dat meerdere mensen in het forum bij verschillende onderwerpen het volgende probleem hebben (en ik ook), maar nergens staat tot nu toe nog de oplossing:
Bij " Instellingen > Telefoon > Mijn nummer > Onbekend " kan ik mijn nummer niet invullen. Kan tikken/tappen met mijn vinger erop, maar ik kan niets selecteren/invullen. Iemand de oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is hier al wat over bekend?? Bij mij lukt dit namelijk ook niet.
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt dit gewoon. Als ik er op tik, dan kan ik een nummer invoeren doormiddel van een numeriek gedeelte.
|
|
|||
|
|||
Ik kan dit ook met mijn Hi-simkaart erin maar ik ben sinds vandaag overgegaan op vodafone en met die simkaart is het nummer niet te wijzigen.. hoe hard ik er ook op druk..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS'jes van een onbekend nummer met het bericht "Use Retrieval Failed" ? | Screamin_Eagle103 | iPhone algemeen | 3 | 21-12-10 11:45 |
instellingen/ telefoon | kai824 | iPhone algemeen | 12 | 18-04-09 14:59 |
letters in het telefoon nummer plaatsen | opelastra | iPhone algemeen | 3 | 10-06-08 15:58 |
Nummer bij Telefoon icoontje weghalen | groovecollection | iPhone algemeen | 3 | 29-04-08 01:43 |
Onbekend nummer | DertKesh | Archief | 1 | 12-02-08 17:54 |
|
|