agendafunctie iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) L.S., Ik vind de iphone een prachtig apparaat. De agendafunctie valt me echter tegen. Snel invullen van een item lukt niet, je moet naam en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
agendafunctie iphone
L.S.,
Ik vind de iphone een prachtig apparaat. De agendafunctie valt me echter tegen. Snel invullen van een item lukt niet, je moet naam en plaats en begin en eindtijd apart opslaan. Wat ik echter nog lastiger vind is het ontbreken van een zoekfunctie in de agenda. Op mijn eerdere HTC windows mobile was het een kwestie van een naam intoetsen en een zoekopdracht geven in gegevens, calendar of alle. Zie ik iets over het hoofd of weet iemand of er apps bestaan voor een PDA agenda o.i.d. Bij voorbaat dank voor een reactie, Met vriendelijke groet, ANEZ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heel even geduld zou ik zeggen. Pocketinformant staat op het punt van uitkomen. Dit programma is zeer bekend onder WM gebruikers en nu is de overstap naar het iphoneplatform bijna een feit.
Welcome to WebIS.net - Home voor enkele screenshots |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reactie, stel me gerust. wel vreemd dat Apple hier zelf niet meer werk van maakt.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik mis toch wel heel erg de week weergave op de iPhone hoor
Verder prima app. |
|
|||
|
|||
Heeft er iemand intussen een oplossing voor de week weergave? Want dat is inderdaad wel heel vervelend.
|
|
|||
|
|||
Misschien die nieuwe app uit Cydia....calendarPro ofzo..???
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
agendafunctie doet vreemd na update | vries.maarten | iPhone algemeen | 1 | 03-09-10 18:12 |
Agendafunctie Iphone | ereijnhout | iPhone algemeen | 0 | 03-03-09 15:52 |
|
|