Rabo mobiel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 1, 8 Gb uit de US. Sinds een paar dagen heb ik Rabo Mobiel. Wat me irriteert, is dat als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Rabo mobiel
Ik heb een iPhone 1, 8 Gb uit de US. Sinds een paar dagen heb ik Rabo Mobiel. Wat me irriteert, is dat als ik het internet op ga met Safari het altijd via GPRS of ander protocol gebeurt. Zelfs als ik thuis ben, waar een Wi-Fi-netwerk actief is. Hoe kan ik dit regelen? Het liefst via Wi-Fi als er een netwerk is en als dat niet kan via GPRS.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Om je Wi-Fi aan te zetten, dan zoek hij automatich naar je router
|
|
|||
|
|||
Begrijp ik niet. Probleem is dat ondanks mijn Wi-Fi actief is, en een netwerk beschikbaar is hij toch via GPRS naar het internet lijkt te gaan.................
|
|
||||
|
||||
Ben je wel verbonden met je Router?
|
|
|||
|
|||
Ja, verbinding met de router is er. Alle internetverbindingen (weer, aandelen) lopen goed. Alleen bij Safari zie je de 'zandloper' van EDGE/GPRS lopen...........
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Rabo Mobiel Bankieren op iPhone | Martijn Snels | iPhone Apps | 164 | 21-12-10 07:55 |
Opzegtermijn Rabo Mobiel Internet | superman | Overige providers Nederland | 2 | 05-02-10 09:25 |
Rabo mobiel & iphone ? | jemave | Archief | 3 | 09-04-08 12:59 |
|
|