iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Headset Button Problem (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/31009-headset-button-problem.html)

AmpSource 04-03-09 16:19

Headset Button Problem
 
Hey Allemaal,

Sinds enige tijd weigerd mijn iphone om te pauzeren, volgend nummer, of vorig nummer te doen doormiddel van de headset.

De ene keer werkt het wel, de andere keer maar half. Hetgeen wat zich het meeste voordoet is dat ik 2x tik om naar het volgende nummer te gaan, maar dan pauzeerd het nummer. Hoe hard of zacht ik druk, het maakt volgens mij allemaal niet echt uit.

Daarom eigenlijk de vraag of iemand anders deze problemen ook heeft, en of diegene al heeft gevonden waar het aan ligt? Ik heb namelijk zo snel niet even een andere headset bij de hand om het mee te testen.

Ik hoop eigenlijk dat het aan de headset ligt, en niet aan de eventuele aansluiting in de iphone zelf.

Dus iemand hier ervaring mee, of zelfs een oplossing?
Thx in advance,

King1987 04-03-09 16:23

Je kan heel simpel onderzoeken of het aan je iPhone ligt of aan de headset, gebruik een headset van iemand anders en test tevens jou headset op een andere iPhone. (moet je natuurlijk wel iemand kennen met een iPhone....maar een beetje apple store zal best wel even mee willen testen met jou hoor)

Freddy 04-03-09 16:23

ik heb deze problemen ook gehad ongeveer 3 weken na aanschaf van mijn iphone.
Ben naar T-mobile gegaan. En later opnieuw omdat ik de aankoopbon was vergeten.
3 weekjes kunnen wachten en toen heb ik een nieuw setje gekregen.

Denk dat het een fragiel stukje techniek is

AmpSource 04-03-09 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Freddy (Bericht 263044)
ik heb deze problemen ook gehad ongeveer 3 weken na aanschaf van mijn iphone.
Ben naar T-mobile gegaan. En later opnieuw omdat ik de aankoopbon was vergeten.
3 weekjes kunnen wachten en toen heb ik een nieuw setje gekregen.

Denk dat het een fragiel stukje techniek is

Een paar jaar geleden had ik ook regelmatig problemen met mijn headset van mijn ipod. Doormiddel van bellen met apple, had ik dan altijd binnen 3 dagen een nieuwe Gratis headset binnen (Mits ik de andere terug stuur offc).

Is het nu zo dat alles wat iphone gerelateerd is, bij t-mobile of de zaak waar hij aangeschaft is geregeld moet worden? Anders bel ik apple wel op, en regel het met hun.

bako 04-03-09 23:11

misschien is het een bug in 2.2.1
meer mensen last van?
wat je kan doen is downgraden (als het de firmware is) (wel eerst backup maken natuurlijk ;) )

pposthoorn 17-04-09 00:37

Ik heb hier 3 headsets voor de iPhone, en 2 daarvan hebben ook dit probleem. Het knopje reageert niet of nauwelijks. De 3e werkt wel gewoon (is het niet dat daar het rubber loslaat, maar deze is al uit garantie).
Ben al bij T-Mobile geweest maar toen zonder bon, dus ik ga morgen weer nu met factuur.

Al met al vind ik de iPhone super maar valt de kwaliteit van de headset mij heel erg tegen. De headset van mijn 1G viel ook al uit elkaar. Heb dus 4 headsets gehad die allemaal mankementen vertoonden :(


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:47.