Headset Button Problem

Headset Button Problem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Allemaal, Sinds enige tijd weigerd mijn iphone om te pauzeren, volgend nummer, of vorig nummer te doen doormiddel van de headset. De ene keer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 4 March 2009, 16:19
» iPhone 5 16GB (Wit) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 16 July 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar AmpSource Stuur een bericht via Skype™ naar AmpSource
Standaard Headset Button Problem

Hey Allemaal,

Sinds enige tijd weigerd mijn iphone om te pauzeren, volgend nummer, of vorig nummer te doen doormiddel van de headset.

De ene keer werkt het wel, de andere keer maar half. Hetgeen wat zich het meeste voordoet is dat ik 2x tik om naar het volgende nummer te gaan, maar dan pauzeerd het nummer. Hoe hard of zacht ik druk, het maakt volgens mij allemaal niet echt uit.

Daarom eigenlijk de vraag of iemand anders deze problemen ook heeft, en of diegene al heeft gevonden waar het aan ligt? Ik heb namelijk zo snel niet even een andere headset bij de hand om het mee te testen.

Ik hoop eigenlijk dat het aan de headset ligt, en niet aan de eventuele aansluiting in de iphone zelf.

Dus iemand hier ervaring mee, of zelfs een oplossing?
Thx in advance,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 4 March 2009, 16:23
King1987's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 6.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 13 March 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 7.440
Standaard

Je kan heel simpel onderzoeken of het aan je iPhone ligt of aan de headset, gebruik een headset van iemand anders en test tevens jou headset op een andere iPhone. (moet je natuurlijk wel iemand kennen met een iPhone....maar een beetje apple store zal best wel even mee willen testen met jou hoor)
__________________
 Momenteel in gebruik: iPhone4s 16GB Simlock vrij 
De iPhone Hardware specialist

Ben dan wel een Guru, ben geen vraagbaak
  #3  
Oud 4 March 2009, 16:23
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 22 October 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 13
Standaard

ik heb deze problemen ook gehad ongeveer 3 weken na aanschaf van mijn iphone.
Ben naar T-mobile gegaan. En later opnieuw omdat ik de aankoopbon was vergeten.
3 weekjes kunnen wachten en toen heb ik een nieuw setje gekregen.

Denk dat het een fragiel stukje techniek is
  #4  
Oud 4 March 2009, 16:29
» iPhone 5 16GB (Wit) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 16 July 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar AmpSource Stuur een bericht via Skype™ naar AmpSource
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk bericht
ik heb deze problemen ook gehad ongeveer 3 weken na aanschaf van mijn iphone.
Ben naar T-mobile gegaan. En later opnieuw omdat ik de aankoopbon was vergeten.
3 weekjes kunnen wachten en toen heb ik een nieuw setje gekregen.

Denk dat het een fragiel stukje techniek is
Een paar jaar geleden had ik ook regelmatig problemen met mijn headset van mijn ipod. Doormiddel van bellen met apple, had ik dan altijd binnen 3 dagen een nieuwe Gratis headset binnen (Mits ik de andere terug stuur offc).

Is het nu zo dat alles wat iphone gerelateerd is, bij t-mobile of de zaak waar hij aangeschaft is geregeld moet worden? Anders bel ik apple wel op, en regel het met hun.
  #5  
Oud 4 March 2009, 23:11
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.2.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 22 June 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.095
Stuur een bericht via MSN naar bako Stuur een bericht via Skype™ naar bako
Standaard

misschien is het een bug in 2.2.1
meer mensen last van?
wat je kan doen is downgraden (als het de firmware is) (wel eerst backup maken natuurlijk )
  #6  
Oud 17 April 2009, 00:37
» iPhone 5s 32GB (Space Grijs) [FW: 8.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 8.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 1 November 2007
Berichten: 164
Standaard

Ik heb hier 3 headsets voor de iPhone, en 2 daarvan hebben ook dit probleem. Het knopje reageert niet of nauwelijks. De 3e werkt wel gewoon (is het niet dat daar het rubber loslaat, maar deze is al uit garantie).
Ben al bij T-Mobile geweest maar toen zonder bon, dus ik ga morgen weer nu met factuur.

Al met al vind ik de iPhone super maar valt de kwaliteit van de headset mij heel erg tegen. De headset van mijn 1G viel ook al uit elkaar. Heb dus 4 headsets gehad die allemaal mankementen vertoonden
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: I Have A Problem :( cognomen Unlock 1 20 May 2010 07:37
Summerboard Problem Stibou Unlock [archief] 12 9 February 2008 14:58
Reboot problem Stibou Unlock [archief] 3 6 February 2008 16:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:22.