Untitled rommel op springbord discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Sinds een geruime tijd heb ik alleem icoontjes zonder icoontje met de tekt "Untitled" . Wanneer ik er op druk wordt safari geopend ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Untitled rommel op springbord
Hallo mensen,
Sinds een geruime tijd heb ik alleem icoontjes zonder icoontje met de tekt "Untitled" . Wanneer ik er op druk wordt safari geopend met de link auto:blank Elke keer als ik de icoontjes weer verwijder komen ze naar een reboot doodleuk weer terug. Ik heb mijn iPhone inmiddels weer hersteld en met Quickpwn gejailbreakt maar het probleem blijft. Zie screen: Wie weet hoe ik dit kan verhelpen want ik vind het echt zeer irritant!! thnx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou gewoon ff naar de winkel gaan, als dit probleem blijft na herstel zit het denk ik een fout in het toestel zelf.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
hmm dat lijkt mij wel heel sterk. Dit is puur software natuurlijk.. Maar ik heb niet hersteld vanuit DFU mode omdat ik een iMac heb met de nieuwste kernel versie en DFU niet wordt ondersteund. Ik heb het gewoon op "herstellen" geklikt in iTunes. Ik ga dan maar eens proberen te herstellen op een Windows PC. Laat het straks weten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb gisteren volledig het instaleert is nu ook weg maar nu mijn simkaart niet meer willen gaan plotseling raar maar waar
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
5column springbord | Guest-20240213112918 | Jailbreak apps en thema's | 12 | 07-08-10 16:35 |
REQ: Bluetooth/Wi-Fi icoon aan/uit op springbord | PolAad | Archief | 10 | 22-10-09 21:27 |
iTunes - Wat een rommel | BartB | iTunes | 26 | 18-12-08 19:28 |
Untitled icoon op springboard | jamespels | iPhone algemeen | 16 | 04-12-08 20:48 |
Customize vernageld mijn springbord | N33D | Archief | 2 | 19-11-07 01:43 |
|
|