Belsignaal leidt eigen leven ... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op gezette tijden komt de pop-up van het belsignaal naar voren met een volledig gevuld metertje, vol geluid dus. Handmatig is het geluid dan niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Belsignaal leidt eigen leven ...
Op gezette tijden komt de pop-up van het belsignaal naar voren met een volledig gevuld metertje, vol geluid dus. Handmatig is het geluid dan niet meer te reduceren het metertje loopt steeds weer vol. Alleen door de mute knop te gebruiken gaat de pop-up weg (of een gehele reset van de Iphone). Iemand hier ervaring mee?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Lijkt er op dat 'volume up' aan de zijkant automatisch wordt ingedrukt. Schakelaartje denk ik aan vervanging toe.
|
|
|||
|
|||
Belsignaal op hol
Apparaat is brandnieuw .... En als ik het geluid wil reduceren gaat dat niet maar het metertje loopt wel terug als ik de knop ingedruk houdt. Zodra ik hem los laat loopt de meter weer op. Heb een rubber beschermhoesje over de achterkant......
|
|
|||
|
|||
Dan is het wellicht het beschermhoesje, dus even proberen zonder het beschermhoesje. Mocht dat het niet zijn, meteen terug naar de winkel
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 leeft eigen leven | Smartbelg | iPhone algemeen | 6 | 27-11-11 22:04 |
belsignaal | makell | iPhone algemeen | 1 | 08-04-11 14:46 |
Belsignaal in beeld | hktz | iPhone algemeen | 5 | 03-12-09 22:21 |
missend belsignaal | anton6821 | Archief | 4 | 15-10-09 13:00 |
|
|