waardige opvolger - Palm Pre discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vind de Palm Pre niet zo mooi, maar dat is meer een kwestie van smaak. Ik vind de telefoon zelf niet zo mooi, en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik vind de Palm Pre niet zo mooi, maar dat is meer een kwestie van smaak. Ik vind de telefoon zelf niet zo mooi, en de interface ook niet.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik vind de technische specs van een toestel maar voor de helft (misschien nog niet eens) meetellen in mijn keuze voor een toestel. Door de jaren heen vreselijk veel "coole" toestellen versleten, maar geen enkel toestel heeft zo'n goede support en updates als de iPhone. Koop een moderne Nokia of LG, dan komt er misschien één keer een firmware update die je zelf mag zoeken en PROBEREN er fatsoenlijk in te krijgen via allerlei wazige software. Na een paar maanden komt er niks nieuws meer omdat de fabrikant zich weer helemaal scheel focust op het volgende model en zit jij een jaar later met een achterhaalt toestel. Ik hou het wel lekker bij de iPhone, die kan na iedere update weer een tijdje met zijn tijd mee.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Palm lanceert de Palm Pre! | Celf | Chat en geruchten | 3 | 09-01-09 19:21 |
|
|