iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iphone valt uit in stand by !! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/31526-iphone-valt-stand-by.html)

mr_animal 25-03-09 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door R3v0S (Bericht 270853)
Dat heb ik ook gedaan, elke keer na een restore wordt 'ie als een nieuw apparaat geinitialiseerd. De 2.2.1 is de custom van Michael. De 2.1 via de wiki gedownload. Maar het is wel annoying, ik kan 'm niet vergrendelen, dus hij staat continue op het springboard, wat weer ten koste gaat van m'n accutijd.




Kun jij mij vertellen wat jouw settings zijn mbt de sluimerstand (na 1 minuut, 2, 3, nooit, etc), Wi-Fi, KeepAwake, etc? Dan kan ik daar ff mee pielen.

automatisch slot : Nooit
keepawake : AAN ( als dit aanstaat zie je links naast je klok een power logotje)
Wi-Fi : alle bij getest aan of uit maakt niet uit ;)
bleutooth : UIT ( gebruik ik nooit )
3G: UIT want heb iphone 2G
SSH: AAN
EDGE: UiT

Hopelijk werkt het voor jou ook ;) want als je hem constant op springboard moetn zetten gaat de batterij rap leeg, doet hij soms dingen door in je broekzak te zitten enzoo ;)

Grtz

R3v0S 25-03-09 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mr_animal (Bericht 270994)
automatisch slot : Nooit
keepawake : AAN ( als dit aanstaat zie je links naast je klok een power logotje)
Wi-Fi : alle bij getest aan of uit maakt niet uit ;)
bleutooth : UIT ( gebruik ik nooit )
3G: UIT want heb iphone 2G
SSH: AAN
EDGE: UiT

Hopelijk werkt het voor jou ook ;) want als je hem constant op springboard moetn zetten gaat de batterij rap leeg, doet hij soms dingen door in je broekzak te zitten enzoo ;)

Grtz

en je vergrendelt 'm door op de sleepknop te drukken? Ik ga het in de gaten houden. Mocht dat niet helpen, zal ik 2.1 weer terug zetten en 'm alleen maar unlocken. Het viel mij op dat hij vandaag (na de restore naar 2.1) niet uitviel. Pas na het unlocken en jailbreaken pas. Of dat was een lucky shot...

We blijven het proberen. :)

mr_animal 25-03-09 20:45

ik had af en toe es een lucky shot :) maar ja ik alles staat aan zoals ik net zei tegen je ;) alles staat zo bij mij :) en sinds keepawake zijn werk doet werkt alles weer perfect ;)
en nu gaat men batterij ook veel langer mee :)

R3v0S 26-03-09 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mr_animal (Bericht 271000)
ik had af en toe es een lucky shot :) maar ja ik alles staat aan zoals ik net zei tegen je ;) alles staat zo bij mij :) en sinds keepawake zijn werk doet werkt alles weer perfect ;)
en nu gaat men batterij ook veel langer mee :)

Het mag allemaal niet baten. Wat ik ook probeer, zodra hij een minut of 5 in de slaapstand zit, hangt 'ie. :mad: Met 2.1, 2.2 en 2.2.1, allemaal hetzelfde. Zelfs als ik de originele firmware terugplaats (hij is dan nog niet unlocked en gejailbreaked) hangt 'ie al na een paar minuten.

Ik word er helemaal flauw van, heb 'm nog net niet door het raam gesmeten van frustratie. En ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit heeft.

mr_animal 26-03-09 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door R3v0S (Bericht 271227)
Het mag allemaal niet baten. Wat ik ook probeer, zodra hij een minut of 5 in de slaapstand zit, hangt 'ie. :mad: Met 2.1, 2.2 en 2.2.1, allemaal hetzelfde. Zelfs als ik de originele firmware terugplaats (hij is dan nog niet unlocked en gejailbreaked) hangt 'ie al na een paar minuten.

Ik word er helemaal flauw van, heb 'm nog net niet door het raam gesmeten van frustratie. En ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit heeft.

ik dacht ook dat ik de enige was ;)

ik denk dat dan bij jou het een hardware matig probleem is ;)

iPod herstel / reparatie België daar kunnen ze dat wel onderzoeken ;)

ik denk dat het aan de batterij zou liggen komt ongeveer op 67 euro om te vermaken ;) incl verzending ( verzekerd en traceermogelijkheid via internet ;))

Mvg

R3v0S 26-03-09 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mr_animal (Bericht 271324)
ik dacht ook dat ik de enige was ;)

ik denk dat dan bij jou het een hardware matig probleem is ;)

iPod herstel / reparatie België daar kunnen ze dat wel onderzoeken ;)

ik denk dat het aan de batterij zou liggen komt ongeveer op 67 euro om te vermaken ;) incl verzending ( verzekerd en traceermogelijkheid via internet ;))

Mvg

Ik weet niet of het aan de batterij ligt. Als hij in slaap is, werkt de muteknop aan de zijkant prima. Elke keer als ik 'm switch, trilt 'ie. Maar zodra ik de knop aan de bovenkant indruk, gaat hij op z'n gat. Maar ik kan het wel ff navragen. :) Thnx voor de tip, though.

R3v0S 28-03-09 09:18

We zijn weer een (klein) stapje verder. De iphone blijft benaderbaar via SSH, en ik kan vanaf mijn pc ook een reboot commando geven aan de iphone, waar hij dan ook netjes gehoor aan geeft, ook als het scherm niet meer reageert. Dus hij zit niet helemaal vast, het scherm reageert alleen niet meer... :(

R3v0S 31-03-09 08:43

Ik geef het op. Gister de iphone opgestuurd naar ipodreparatie.be. We zullen zien wat zij er van zeggen :(

mr_animal 31-03-09 13:55

oke :) laat me zeker iets weten ;)

Grtz

R3v0S 31-03-09 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mr_animal (Bericht 273045)
oke :) laat me zeker iets weten ;)

Grtz

Net bericht gehad, het COM bordje zat een defect op, deze wordt nu vervangen/gerepareert. We zullen het zien. ;)

mr_animal 31-03-09 14:09

ahnzo :) blij dat het vermaakt kan worden xD

wel een kostelijk probleem .. prijs es bekeke voor COM bordje 115 euro ..

maarja betr dan iphone te moetn wegsmijten ;)

Grtz

R3v0S 01-04-09 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mr_animal (Bericht 273055)
ahnzo :) blij dat het vermaakt kan worden xD

wel een kostelijk probleem .. prijs es bekeke voor COM bordje 115 euro ..

maarja betr dan iphone te moetn wegsmijten ;)

Grtz

Na nader onderzoek bleek het logicboard een haarscheur te vertonen... deze is nu vervangen. Kosten € 189,- :eek: (normaal 229,- maar ivm verkeerde diagnose is er 40,- van de prijs afgehaald. Wel zo netjes :)). ff slikken en weer doorgaan. Anders is het helemaal weggegooid geld...

mr_animal 01-04-09 13:12

ahja een redelijke prijs eh ^^ maarja jis herstelt e:)

grtz

topcoach 03-04-09 07:34

Beste Lezers,

Mijn Ipohne met firmware 2.2 start niet meer op, krijg alleen een wit scherm te zien.
heeft nog wel contact via itunes voor de foto's, maar verder dood.
Wat kan ik het beste doen???

Graag een reactie

Peter

R3v0S 03-04-09 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mr_animal (Bericht 273429)
ahja een redelijke prijs eh ^^ maarja jis herstelt e:)

grtz

Ik heb 'm net binnen gekregen, en hij lijkt te werken. Wat me ook opvalt is dat hij een tikkie sneller is geworden. :D

topcoach 04-04-09 16:42

Inmiddels dankzij de hartresetmethode van 20sec buttons vatshouden opgelost.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door topcoach (Bericht 274294)
Beste Lezers,

Mijn Ipohne met firmware 2.2 start niet meer op, krijg alleen een wit scherm te zien.
heeft nog wel contact via itunes voor de foto's, maar verder dood.
Wat kan ik het beste doen???

Graag een reactie

Peter



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:31.