Berichtje opslaan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hmm.. geen antwoordje gevonden via zoekfunctie.. dus hier mijn vraag: Is het mogelijk om (desnoods via 3th app) één bepaald sms uit je gesprek te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Berichtje opslaan
hmm.. geen antwoordje gevonden via zoekfunctie..
dus hier mijn vraag: Is het mogelijk om (desnoods via 3th app) één bepaald sms uit je gesprek te halen en dat op te slaan in een bepaalde map op je iphone? ik heb namelijk vriendin, en dan is het fijn mooie en/of lieve berichtjes op te kunnen slaan in één map.. iemand die me kan helpen? edit: heb nog andere smshulpjes, die blijkbaar te vinden zijn in wetool en smsD.. ik krijg deze echter neit geinstalleerd via installer... iemand een oplossing? Laatst gewijzigd door RobinDeleener; 16-03-09 om 19:24. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
wat staat er als je hem wil installeren in installer
|
|
|||
|
|||
Smsd staat niet in de lijst..
En bij wetool krijg ik error: timeout was reached.. |
|
|||
|
|||
voor smsd moet je waarschijnlijk een bepaalde source hebben
en heb je een goeie internet verbinding? |
|
|||
|
|||
internetverbinding wel..
de source heb ik waarschijnlijk niet, maar kan hem nergens vinden... iemand die deze source weet? of die me kan helpen met wetool? |
|
|||
|
|||
hoe kom je aan het programmatje smsd
wat is de bron waar je het vandaan heb (dat het bestaat) daar zal waarschijnlijk ook de source staan edit: smsd is voor de firmware 1.1.4 jij heb 2.2.1 blijkt uit je profiel |
|
|||
|
|||
ah oei.. dan is dat het probleem
maar wetool zou toch moeten werken :s of isms.. dat zie ik ook nergens :s welke source? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Afbeeldingen opslaan | Jorusz | iPhone Apps | 2 | 01-12-10 21:00 |
iPod touch: SHSH opslaan | CheesieUnion | Jailbreak | 7 | 13-09-10 00:45 |
opslaan sychronisatie | nisrani | iTunes | 0 | 24-06-10 23:15 |
Contacten opslaan | Jakiie | Archief | 6 | 26-09-08 20:20 |
|
|