iphone springt steeds in herstelmodus discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik zit met een groot probleem. Mijn iphone springt constant (vaak 4 of 5x per dag) in herstelmodus. Het is echt irritant. Ik ben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone springt steeds in herstelmodus
hallo,
ik zit met een groot probleem. Mijn iphone springt constant (vaak 4 of 5x per dag) in herstelmodus. Het is echt irritant. Ik ben constant bang of ik wel of niet kan bellen/gebeld worden. Als ik home/powerbutton lang genoeg inhoud springt hij na een hele tijd weer aan, om later weer in herstelmodus te springen. Ik heb alle mogelijke manieren al geprobeerd die op dit forum beschreven zijn,maar niets werkt. Het probleem is enkele maanden geleden begonnen toen ik op vakantie een Chinese sim-kaart in mijn telefoon heb gedaan. Het lijkt me ook sterk dat ik de enige met die probleem ben. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Al een keer een restore vanuit DFU geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
ik zag laatst wel een topic van iemand als die gene zijn kpn kaart er in deed dan viel de hele telefoon uit
beetje zo'n zelfde soort probleem misschien inderdaad even hertsellen en dan een oudere backup er op zetten met de bestanden die er op stonden voordat de problemen er waren |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
simlock springt steeds terug op | Artey | iPhone algemeen | 3 | 31-03-09 14:46 |
iPhone springt constant in herstelmodus | denni | iPhone algemeen | 3 | 07-08-08 00:48 |
iPhone loopt vast, en springt in herstelmodus | denni | Archief | 1 | 15-07-08 15:58 |
iPhone Valt Steeds uit, daarna alleen herstelmodus nog mogelijk! | hbasten | iPhone algemeen | 4 | 25-06-08 15:26 |
iPhone Valt Steeds uit, daarna alleen herstelmodus nog mogelijk. | hbasten | Archief | 0 | 05-06-08 16:43 |
|
|