Calculator probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Als ik mijn calculator in landscape mode gebruik,zou ik over een wetenschappelijke rekenmachine moeten beschikken. Dit is het geval,maar heb wel een probleem. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Calculator probleem
Hoi,
Als ik mijn calculator in landscape mode gebruik,zou ik over een wetenschappelijke rekenmachine moeten beschikken. Dit is het geval,maar heb wel een probleem. Ik beschik over 2 nummerieke toestenborden,met een ruimte tussen de 2 toetsenborden.Als ik op de vrije ruimte klik verschijnen er cijfers. Wie weet hier een oplossing voor? Alvast bedankt. Greetz Crunch |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Toevallig een thema voor de calculator geïnstalleerd?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
maak even een screenshot van wat je bedoelt
screenshot maak je door de home knop en de slaap knop tegelijk in te drukken (snel indrukken) |
|
|||
|
|||
Hier is een screenshot.
|
|
|||
|
|||
Niemand die een oplossing weet voor dit probleem?
|
|
||||
|
||||
Standaard lijkt jouw calculator toch niet.
Dit is mijn originele: |
|
||||
|
||||
Hij heeft er een matte skin overheen... Dat word die skin even uninstallen, crunch.
|
|||
|
|||
Ik heb mijn Winterboard instellingen wat aangepast,en nu werkt hij normaal!Dus probleem is opgelost.
|
|
|||
|
|||
en wat heb je juist gedaan heb dat prbleem ook
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook iets raars... Als ik in landscape in mijn calculator zit en ik druk op C, dan drukt hij zelf op X2, maar het vakje van gedeeld door komt omhoog......
Ik heb een theme, maar das meer voor de skin, en heb geloof ik in SP iets aangezet voor de calc....
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey. Laatst gewijzigd door Chrisl; 27-05-09 om 21:15. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Darts calculator ? | rkltnk | iPhone Apps | 0 | 22-09-10 21:59 |
Calculator verdwenen | Martijn Snels | iPhone algemeen | 10 | 29-06-09 20:17 |
Calculator.app | brecht5566 | iPhone Apps | 8 | 09-01-09 15:05 |
Calculator probleem door 'Poof'. | Diageo | Jailbreak apps en thema's | 5 | 11-04-08 19:24 |
Videospace calculator | eus | Jailbreak apps en thema's | 0 | 19-02-08 00:23 |
|
|