geheugen raakt vol aan....iets discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In itunes heb ik 1000mb aan "overige" spul. het gekke is dat ik niks met mn iphone heb gedaan tussen nu en 3 uur geleden. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geheugen raakt vol aan....iets
In itunes heb ik 1000mb aan "overige" spul.
het gekke is dat ik niks met mn iphone heb gedaan tussen nu en 3 uur geleden. en toch is er nu opeens weer 30mb bijgekomen aan dat "overige" gedeelte. hoe fix ik dit? ik wil geen restore doen....veel te veel gedoe met mijn gemod enzo. wat ook raar is dat SBsettings zegt dat ik nog 260mb vrij heb op /var. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ja,ik zou dat idd ook graag willen weten,zit hier met hetzelfde probleem
|
|
||||
|
||||
Toevallig zie ik dat ik ook best wel heel veel in overig heb.
|
|
|||
|
|||
Overig is bij mij ongeveer 230 MB, net zo groot als de firmware. Toeval of juist oorzaak?
Edit: jij hebt 1gig aan overig, ik zeg al niets meer Laatst gewijzigd door MichielPH; 24-03-09 om 17:54. |
|
||||
|
||||
Dat komt omdat jij geen jailbreak hebt, als je een jailbreak hebt worden programma's uit Cydia/Installer als overig gezien.
|
|
|||
|
|||
Er is denk iets fout gegaan met syncen want ik heb ineens 7,8 gb overige staan
en ik kan niet vinden waar dat in zit. wie kan mij tips geven ?? |
|
|||
|
|||
Hoi allemaal,
ik heb hetzelfde probleem. Maar ik heb nog een vraag..Ik gebruik sbsettings en zie daar bij HDD free het volgende staan: 89 MB on/ 12680 MB on /var available memory: 33 MB Totaal iets anders dan op iTunes wordt vermeld; beschikbaar 12,22 gb is die 12680 mb diversen? En hoe kan ik dat legen? Want nog maar 33 mb beschikbaar is erg weinig.... Alvast bedankt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geheugen vol | denman80 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 08-04-11 15:35 |
8GB Geheugen zo maar ineens bijna vol!! | BrainWorks | iPhone algemeen | 11 | 20-08-10 01:02 |
Geheugen plotseling vol met 'overig' | srf0611 | Archief | 1 | 09-09-09 23:52 |
Geheugen vol.... | damlodge | Archief | 2 | 01-05-08 16:33 |
Geheugen vol??? | mister@ | iPhone algemeen | 10 | 18-01-08 00:18 |
|
|