iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   schermfolie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/31967-schermfolie.html)

vandenbossche 24-03-09 17:29

schermfolie
 
ik heb dus zo een schermfolie zitten op mn 3G
mijn vraag is nu heeft dat nut of eigenlijk helemaal niet want als je youtube moet geloven komen daar geen krassen in
bedankt

iScorpio 24-03-09 17:32

Het kan in ieder geval geen kwaad, zo'n schermfolie ;)

iMario 24-03-09 17:55

Zo'n schermfolie kan inderdaad geen kwaad, maar helpt het? Er zijn van die handige protectors die anti-vingerafdruk en zo hebben, die zijn wel handig, vind ik.

Maar persoonlijk zou ik die protectors niet gebruiken. Heb nog nooit een kras gehad op mijn iPhone (en dat zijn er nogal wat ;)).

Edit: heb trouwens nog een lade vol liggen met van die screenprotectors. :p

vandenbossche 24-03-09 18:48

:mad:weet je nu wat echt kak is dat mijn nu form hardcase van griffin potverdorie krassen maakte op mn nieuwe iphone !!!!!

iMario 24-03-09 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vandenbossche (Bericht 270519)
:mad:weet je nu wat echt kak is dat mijn nu form hardcase van griffin potverdorie krassen maakte op mn nieuwe iphone !!!!!

Dat kan kloppen, sommige cases maken krassen op je iPhone. Ik zelf gebruik ook een hard-case, de Contour Flick, die werkt perfect en maakt geen krassen!

vandenbossche 24-03-09 19:18

ik denk dat ik me nu zo een kous achtig iets bestel of wat raad je me aan

iMario 24-03-09 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vandenbossche (Bericht 270538)
ik denk dat ik me nu zo een kous achtig iets bestel of wat raad je me aan

Zo'n kous/sokje is prima, heb ook nog een iPod sokje en gebruik hem regelmatig. Niks mis met die dingen...

Gilliam 24-03-09 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 270551)
Zo'n kous/sokje is prima, heb ook nog een iPod sokje en gebruik hem regelmatig. Niks mis met die dingen...

Behalve dat ze erg onhandig zijn, vooral voor mensen zoals ik die hun iPhone elke 5 min gebruiken :)

Maar daar moet je zelf maar over oordelen.

bako 24-03-09 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vandenbossche (Bericht 270519)
:mad:weet je nu wat echt kak is dat mijn nu form hardcase van griffin potverdorie krassen maakte op mn nieuwe iphone !!!!!

Ik raad je een case van rubber aan.
Ik heb meer grip op mijn iphone en hij maakt geen grassen.
het enige nadeel is dat je hem niet makkelijk uit je zak krijgt.

@iMario
doe mij maar zo'n screen protector als jij ze niet gebruikt :p:p

iMario 24-03-09 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gilliam (Bericht 270554)
Behalve dat ze erg onhandig zijn, vooral voor mensen zoals ik die hun iPhone elke 5 min gebruiken :)

Maar daar moet je zelf maar over oordelen.

Geen problemen mee, ik ben erg voorzichtig met mijn iPhone. Dus, hij ligt of op mijn bureau ''op het sokje'', of ik heb hem in de Contour Flick case. :)
Als ik van huis ben vind ik het sokje wel handig, kan hij vertrouwd in mijn broekzak... Beschermt goed, geen krassen, wat wil je nog meer?

Uiteraard heeft iedereen zijn eigen smaak over cases.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:56.