schermfolie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb dus zo een schermfolie zitten op mn 3G mijn vraag is nu heeft dat nut of eigenlijk helemaal niet want als je youtube ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
schermfolie
ik heb dus zo een schermfolie zitten op mn 3G
mijn vraag is nu heeft dat nut of eigenlijk helemaal niet want als je youtube moet geloven komen daar geen krassen in bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het kan in ieder geval geen kwaad, zo'n schermfolie
|
||||
|
||||
Zo'n schermfolie kan inderdaad geen kwaad, maar helpt het? Er zijn van die handige protectors die anti-vingerafdruk en zo hebben, die zijn wel handig, vind ik.
Maar persoonlijk zou ik die protectors niet gebruiken. Heb nog nooit een kras gehad op mijn iPhone (en dat zijn er nogal wat ). Edit: heb trouwens nog een lade vol liggen met van die screenprotectors.
|
|||
|
|||
weet je nu wat echt kak is dat mijn nu form hardcase van griffin potverdorie krassen maakte op mn nieuwe iphone !!!!!
|
|
||||
|
||||
Dat kan kloppen, sommige cases maken krassen op je iPhone. Ik zelf gebruik ook een hard-case, de Contour Flick, die werkt perfect en maakt geen krassen!
|
|
|||
|
|||
ik denk dat ik me nu zo een kous achtig iets bestel of wat raad je me aan
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb meer grip op mijn iphone en hij maakt geen grassen. het enige nadeel is dat je hem niet makkelijk uit je zak krijgt. @iMario doe mij maar zo'n screen protector als jij ze niet gebruikt |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als ik van huis ben vind ik het sokje wel handig, kan hij vertrouwd in mijn broekzak... Beschermt goed, geen krassen, wat wil je nog meer? Uiteraard heeft iedereen zijn eigen smaak over cases. Laatst gewijzigd door iMario; 24-03-09 om 21:13. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sterk spul, die schermfolie van Invisible Shield! | iCulture | iPhone accessoires en onderdelen | 62 | 21-09-08 12:40 |
|
|