iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone wakker houden in dock (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/32413-iphone-wakker-houden-dock.html)

Basta 02-04-09 15:13

Iphone wakker houden in dock
 
Is er manier om de iPhone wakker te houden als deze in de Dock staat? Als hij in mijn broekzak zit wil ik hem nou juist weer wel laten slapen.

Groet Bas

bako 02-04-09 15:22

Nee je moet gewoon je instellingen wijzigen

Basta 02-04-09 15:29

Iedere keer instellingen wijzigen als ik hem in en uit mijn dock haal .... niet echt praktisch. Goed idee voor een App wellicht?

Eigenlijk mis ik de mogelijkheid van profielen in de iPhone. Een van de weinige dingen overigens want het blijft een pracht apparaatje.

iMario 02-04-09 16:06

Automatisch slot op ''Nooit'' zetten. ;)

Basta 02-04-09 19:19

Maar ik wil hem nou juist wel locken als hij in mijn broekzak zit. Wil geen broekzakbeller worden ;-). Ik weet het ... ik wil te veel.

iMario 02-04-09 19:48

Je zet hem in je dock met het automatisch slot op 'nooit'. Je doet hem in je broekzak en drukt even op het bovenste sleep/awake knopje. Klaar, toch?

Harley4 02-10-09 22:55

Is hier inmiddels al een app voor, dus in de lader geen automatisch slot?

joerieve 05-05-10 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 274144)
Je zet hem in je dock met het automatisch slot op 'nooit'. Je doet hem in je broekzak en drukt even op het bovenste sleep/awake knopje. Klaar, toch?

@ TS, dit is toch ook een goeie oplossing?

evmw 05-05-10 18:57

Meest opvallende is nog wel dat het internet vol staat met deze vraag, maar blijkbaar nog niemand met een app is gekomen terwijl vanaf 3.0 de feature in de sdk bestaat. Of zoek ik ook niet goed, ik wil het ook namelijk.

Peter1612 05-05-10 20:15

Ik zie echt het probleem niet gewoon.
De oplossing is al gevonden toch?
Of zijn mensen gewoon serieus te lui om op een knopje te drukken, zodat de iPhone gelocked wordt/in sleep mode gaat...

evmw 05-05-10 22:47

Het is bij mij niet zozeer luiheid, meer bedieningsgemak ;) Maar ja, zo vraagt iedereen zich wel eens wat af he. Dat is net als een aan/uit toets voor de pc die je op een toetsenbord kan hebben. Nutteloos, wel handig.

belgiumiphone 06-05-10 10:11

Als je jouw iphone jailbreakt kun je de SBSettings Autolock toggle installeren, waarmee je heel snel het automatisch slot kunt aan- of uitzetten. Scheelt een paar klikken (instellingen - algemeen - automatisch slot - nooit/x minuten)

evmw 06-05-10 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone (Bericht 448169)
Als je jouw iphone jailbreakt kun je de SBSettings Autolock toggle installeren, waarmee je heel snel het automatisch slot kunt aan- of uitzetten. Scheelt een paar klikken (instellingen - algemeen - automatisch slot - nooit/x minuten)

Dat heb ik inderdaad ook ondervonden en geinstalleerd. Als je echter je iPhone om de paar minuten uit en in je dock van de auto plaatst wordt je er een beetje moe van om dat steeds aan te gaan klikken.

Bomans 06-05-10 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Basta (Bericht 274118)
Maar ik wil hem nou juist wel locken als hij in mijn broekzak zit. Wil geen broekzakbeller worden ...

Dat is nu net het voordeel van het iPhone scherm. Daarmee bel je niet per ongeluk omdat het alleen met je vinders te bedienen is.

iDMi 06-05-10 10:26

je zou een instelling moeten hebben dat zodra je iphone aan het stroom gaat, in dock, snoer of in de auto je tel aan blijft...

uiteraard kan je de button drukken, maar de autolock is er ook juist voor als je dat een keer vergeet.. heeft niets met luiheid te maken...

Harley4 06-05-10 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iDMi (Bericht 448176)
je zou een instelling moeten hebben dat zodra je iphone aan het stroom gaat, in dock, snoer of in de auto je tel aan blijft...

Kijk, dat zoek ik nu ook

danny1002 30-01-11 19:41

ben idd ook op zoek naar een dergelijke app net zoals bij nokia heb je lights on,
zoiets zal er toch ook wel voor de iphone zijn zou je zeggen

Harley4 30-01-11 20:45

Plugged in, deed het voor mij. In dit geval internetradio open houden, maar de meeste zit dit wakker houden meestal in de apps zelf inmiddels.

Triple-D 07-02-11 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Harley4 (Bericht 448192)
Kijk, dat zoek ik nu ook

Ik ook, voor airplayspeaker.

danny1002 07-02-11 22:46

ga het ook proberen thanks.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:26.