Iphone wakker houden in dock discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er manier om de iPhone wakker te houden als deze in de Dock staat? Als hij in mijn broekzak zit wil ik hem nou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone wakker houden in dock
Is er manier om de iPhone wakker te houden als deze in de Dock staat? Als hij in mijn broekzak zit wil ik hem nou juist weer wel laten slapen.
Groet Bas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee je moet gewoon je instellingen wijzigen
Laatst gewijzigd door bako; 02-04-09 om 18:26. Reden: HOOFDLETTER :P |
|
|||
|
|||
Iedere keer instellingen wijzigen als ik hem in en uit mijn dock haal .... niet echt praktisch. Goed idee voor een App wellicht?
Eigenlijk mis ik de mogelijkheid van profielen in de iPhone. Een van de weinige dingen overigens want het blijft een pracht apparaatje. |
|
||||
|
||||
Automatisch slot op ''Nooit'' zetten.
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 02-04-09 om 20:49. Reden: NL vertaling ;-) |
|
|||
|
|||
Maar ik wil hem nou juist wel locken als hij in mijn broekzak zit. Wil geen broekzakbeller worden ;-). Ik weet het ... ik wil te veel.
|
|
||||
|
||||
Je zet hem in je dock met het automatisch slot op 'nooit'. Je doet hem in je broekzak en drukt even op het bovenste sleep/awake knopje. Klaar, toch?
|
|
||||
|
||||
Is hier inmiddels al een app voor, dus in de lader geen automatisch slot?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Meest opvallende is nog wel dat het internet vol staat met deze vraag, maar blijkbaar nog niemand met een app is gekomen terwijl vanaf 3.0 de feature in de sdk bestaat. Of zoek ik ook niet goed, ik wil het ook namelijk.
|
|
|||
|
|||
Ik zie echt het probleem niet gewoon.
De oplossing is al gevonden toch? Of zijn mensen gewoon serieus te lui om op een knopje te drukken, zodat de iPhone gelocked wordt/in sleep mode gaat... |
|
|||
|
|||
Het is bij mij niet zozeer luiheid, meer bedieningsgemak Maar ja, zo vraagt iedereen zich wel eens wat af he. Dat is net als een aan/uit toets voor de pc die je op een toetsenbord kan hebben. Nutteloos, wel handig.
|
|
|||
|
|||
Als je jouw iphone jailbreakt kun je de SBSettings Autolock toggle installeren, waarmee je heel snel het automatisch slot kunt aan- of uitzetten. Scheelt een paar klikken (instellingen - algemeen - automatisch slot - nooit/x minuten)
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik inderdaad ook ondervonden en geinstalleerd. Als je echter je iPhone om de paar minuten uit en in je dock van de auto plaatst wordt je er een beetje moe van om dat steeds aan te gaan klikken.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
je zou een instelling moeten hebben dat zodra je iphone aan het stroom gaat, in dock, snoer of in de auto je tel aan blijft...
uiteraard kan je de button drukken, maar de autolock is er ook juist voor als je dat een keer vergeet.. heeft niets met luiheid te maken...
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ben idd ook op zoek naar een dergelijke app net zoals bij nokia heb je lights on,
zoiets zal er toch ook wel voor de iphone zijn zou je zeggen |
|
||||
|
||||
Plugged in, deed het voor mij. In dit geval internetradio open houden, maar de meeste zit dit wakker houden meestal in de apps zelf inmiddels.
|
|
|||
|
|||
Ik ook, voor airplayspeaker.
|
|
|||
|
|||
ga het ook proberen thanks.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wakker!! | marcoryn | Chat en geruchten | 6 | 13-11-08 00:21 |
|
|