contacten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo mensen! ik heb een dringende vraag, vandaag heb ik mijn iphone beeld per ongeluk kapot gemaakt.. Nu wil ik graag mijn contacten info, agenda ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
contacten
hallo mensen!
ik heb een dringende vraag, vandaag heb ik mijn iphone beeld per ongeluk kapot gemaakt.. Nu wil ik graag mijn contacten info, agenda en notities op mijn computer zetten. ik weet alleen niet hoe dat moet..... ik kan niet goed met computers overweg dus zou iemand mij het alsjeblieft stap voor stap kunnen uitleggen? heel erg bedankt! (ik heb versie 1.1.4.) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weet echt niemand dit??
|
|
||||
|
||||
Zie je niks meer op het scherm? Koppel anders de iPhone aan iTunes. Als iTunes de iPhone nog herkent kan je een backup maken (o.a. van je contacten).
|
|||
|
|||
Hoe doe je dat?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail contacten samen met telefoon contacten na sync. | MisterWJ | iTunes | 4 | 03-05-16 14:28 |
Contacten verplaatsen op iPhone van Google naar iPhone contacten | JW75 | iTunes | 2 | 22-08-11 00:19 |
Mail contacten afzonderlijk van telefoon contacten - iphone 4 | SPiET | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 17:04 |
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders | Robbert1965 | iTunes | 15 | 26-06-09 18:41 |
Contacten | therobs | Archief | 1 | 04-03-08 12:57 |
|
|