iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Gezocht origineel LockClock.ttf font (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/32901-gezocht-origineel-lockclock-ttf-font.html)

digital1973 14-04-09 18:23

Gezocht origineel LockClock.ttf font
 
Hallo,

Kan iemand mij wellicht helpen aan het orginele LockClock.ttf font tbv de klok op de lockscreen.

Heb door een zeer handige actie de verkeerde weggegooid.

Ik heb software 2.2.1, weet niet of dat uitmaakt trouwens.

bijvoorbaat dank

Wijnand

bako 14-04-09 18:29

1 Bijlage(n)
deze is van 2.2
(volgens mij maakt het niet uit het is gewoon een lettertype style)

iMario 14-04-09 19:01

Je kan ook gewoon FontSwap installeren en dan de klok op ''Default'' zetten.

Tevens verplaatst naar Problemen.

digital1973 14-04-09 22:12

Bako, mijn dank is uitzonderlijk groot!


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bako (Bericht 277637)
deze is van 2.2
(volgens mij maakt het niet uit het is gewoon een lettertype style)

toch iets te vroeg gejuigd.

Als ik mijn lockclock font vervang voor die van jou en ik doe een respring slaat de iphone helemaal vast. kan dan nog wel via ssh erin en de bestanden weer corrigeren maar krijg het niet werkend met jou ttf.

Wat me opvalt is dat mijn font veel groter is dan die van jou, 62.040 tegen 16.926, terwijl mijn font alleen de transparante versie is van het standaard font.

vreemde zaak.

Edit: mag slotje op. heb een goede gevonden op Macthemes2.net

Timmeh_ 24-05-09 14:02

Ik dacht doodleuk me LockClock.ttf te vervangen door een ander font, maar start me iPhone niet meer op.. Heb al gevonden op internet dat mijn manier dus niet de juiste is, maarjah, kom ik weer te laat achter..

Aangezien me iPhone niet meer aangaat kan ik er ook niet meer via SSH bij..

Iemand een idee?

iMario 24-05-09 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 288885)
Ik dacht doodleuk me LockClock.ttf te vervangen door een ander font, maar start me iPhone niet meer op.. Heb al gevonden op internet dat mijn manier dus niet de juiste is, maarjah, kom ik weer te laat achter..

Aangezien me iPhone niet meer aangaat kan ik er ook niet meer via SSH bij..

Iemand een idee?

Originele terugzetten. Je hebt nog steeds tijd om te SSH'en (als die aan staat tenminste) en anders doe je het met DiskAid, is via USB.

Timmeh_ 24-05-09 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 288888)
Originele terugzetten. Je hebt nog steeds tijd om te SSH'en (als die aan staat tenminste) en anders doe je het met DiskAid, is via USB.

Doet t weer! :D

Kwam er met SSH niet in, kreeg steeds de foutmelding dat er geen verbinding tot stand gebracht kon worden.. Was bezig om DiskAid te downloaden toen ineens Fugu begon te springen dat ik me wachtwoord moest invoeren (verbinding gemaakt dus).

Ga toch eens naar dat DiskAid kijken, lijkt me een stuk makkelijker dan via Wi-Fi.. :rolleyes:

Thanks voor je hulp (alweer;))

iMario 24-05-09 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 288889)
Doet t weer! :D

Kwam er met SSH niet in, kreeg steeds de foutmelding dat er geen verbinding tot stand gebracht kon worden.. Was bezig om DiskAid te downloaden toen ineens Fugu begon te springen dat ik me wachtwoord moest invoeren (verbinding gemaakt dus).

Ga toch eens naar dat DiskAid kijken, lijkt me een stuk makkelijker dan via Wi-Fi.. :rolleyes:

Thanks voor je hulp (alweer;))

Je kan met iPhone Tunnel Suite gewoon SSH'en. Geen Wi-Fi netwerk nodig. Gaat een stuk sneller dan DiskAid.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:15.