Gezocht origineel LockClock.ttf font discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Kan iemand mij wellicht helpen aan het orginele LockClock.ttf font tbv de klok op de lockscreen. Heb door een zeer handige actie de verkeerde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gezocht origineel LockClock.ttf font
Hallo,
Kan iemand mij wellicht helpen aan het orginele LockClock.ttf font tbv de klok op de lockscreen. Heb door een zeer handige actie de verkeerde weggegooid. Ik heb software 2.2.1, weet niet of dat uitmaakt trouwens. bijvoorbaat dank Wijnand |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
deze is van 2.2
(volgens mij maakt het niet uit het is gewoon een lettertype style) Laatst gewijzigd door bako; 14-04-09 om 19:35. |
|
||||
|
||||
Je kan ook gewoon FontSwap installeren en dan de klok op ''Default'' zetten.
Tevens verplaatst naar Problemen.
|
|||
|
|||
Bako, mijn dank is uitzonderlijk groot!
Citaat:
Als ik mijn lockclock font vervang voor die van jou en ik doe een respring slaat de iphone helemaal vast. kan dan nog wel via ssh erin en de bestanden weer corrigeren maar krijg het niet werkend met jou ttf. Wat me opvalt is dat mijn font veel groter is dan die van jou, 62.040 tegen 16.926, terwijl mijn font alleen de transparante versie is van het standaard font. vreemde zaak. Edit: mag slotje op. heb een goede gevonden op Macthemes2.net Laatst gewijzigd door digital1973; 15-04-09 om 17:16. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
||||
|
||||
Ik dacht doodleuk me LockClock.ttf te vervangen door een ander font, maar start me iPhone niet meer op.. Heb al gevonden op internet dat mijn manier dus niet de juiste is, maarjah, kom ik weer te laat achter..
Aangezien me iPhone niet meer aangaat kan ik er ook niet meer via SSH bij.. Iemand een idee?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Kwam er met SSH niet in, kreeg steeds de foutmelding dat er geen verbinding tot stand gebracht kon worden.. Was bezig om DiskAid te downloaden toen ineens Fugu begon te springen dat ik me wachtwoord moest invoeren (verbinding gemaakt dus). Ga toch eens naar dat DiskAid kijken, lijkt me een stuk makkelijker dan via Wi-Fi.. Thanks voor je hulp (alweer) |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS (origineel) IOS4 terug naar 3.13 origineel? | MCNO | iPhone algemeen | 0 | 20-07-10 15:46 |
LockClock.ttf en CGFontCache.plist nodig | Melle123 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 03-02-10 15:22 |
LockClock size ? | rudeboy | Jailbreak apps en thema's | 10 | 01-09-09 19:17 |
Font problemen | Googolplex | Jailbreak apps en thema's | 11 | 14-07-09 19:15 |
Lockclock font | Laurenss | Jailbreak apps en thema's | 0 | 14-07-09 10:29 |
|
|