LockClock size ? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) oi~ tot op heden was geen enkel ander forum in staat mij te helpen, dus probeer ik het hier :} is er een manier om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
LockClock size ?
oi~
tot op heden was geen enkel ander forum in staat mij te helpen, dus probeer ik het hier :} is er een manier om het font op het lock screen van grootte te veranderen ? als ik een lockbackground.html maak, heb ik 2 klokken op het lock screen :] ik hoor het wel (hopelijk).... thanks.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 01-09-09 om 15:43. |
|
||||
|
||||
well.. als ik een LockBackground.html maak, heb ik 2 klokken... ik las op andere forums dat er inderdaad een app is om de klok te verbergen, kon het niet vinden op Cydia.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
bedankt. |
|
||||
|
||||
Klopt, de achtergrond gaat dan over de batterij heen. Maar als je zelf een achtergrond maakt kan je in het midden een doorzichtig stukje maken waardoor de batterij erdoorheen weer zichtbaar is
|
|
||||
|
||||
m'n clock is de correcte 'size' nou .... heb je advies geprobeerd, een 100% transparante .png als achtergrond, maar geen batterij te zien, helaas.
|
|
||||
|
||||
Volgens werkt dit: De normale achtergrond "LockBackground.png" noemen en die voor tijdens de batterij "LockBackgroundHTML.png". Dit heb ik een keer bij een thema gezien, was wel voor 2.x
|
|
||||
|
||||
helaas peanutbutter :} heb een transparente LockBackgroundHTML.png gemaakt, en ook nog steeds een LockBackground.png.. nog steeds geen batterij oplaad image te zien.
ps. detail, met deze setup is ook de "wrong password" image niet te zien, behalve waar ie een beetje doorschijnt in de taskbar.. tks. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 01-09-09 om 18:23. Reden: Zie edit-box. |
|
||||
|
||||
ben iig op de goeie weg... bedankt.!
Citaat:
Citaat:
|
Labels |
grootte, klok, lockclock, size |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help! Size mismatch????? | jailbreakme | Jailbreak | 2 | 19-02-11 03:59 |
LockClock.ttf en CGFontCache.plist nodig | Melle123 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 03-02-10 15:22 |
Lockclock font | Laurenss | Jailbreak apps en thema's | 0 | 14-07-09 10:29 |
Gezocht origineel LockClock.ttf font | digital1973 | iPhone algemeen | 7 | 24-05-09 15:19 |
Font size op iPhone | DTSBYK | Archief | 1 | 22-08-08 19:29 |
|
|