iPhone status i.c.m. Bluetooth discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een paar dagen een simlock vrije 3G iPhone met 8Gb. Koppeling d.m.v. Bluetooth met mijn autoradio/navigatiesysteem ging probleemloos. Geluid is bij zowel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone status i.c.m. Bluetooth
Ik heb sinds een paar dagen een simlock vrije 3G iPhone met 8Gb.
Koppeling d.m.v. Bluetooth met mijn autoradio/navigatiesysteem ging probleemloos. Geluid is bij zowel ontvanger als bij mij kraakhelder. Ik kreeg 4 iconen op mijn navigatiescherm (opgenomen, gemist, gekozen en telefoonboek). Gisteren mijn contacten vanaf Sim gekopieerd naar telefoon. Vandaag krijg ik nog maar 3 iconen (kiezen, herhalen en telefoonboek). iPhone instellingen weer teruggezet, simkaart verwijderd (zelfs duo sim geplaatst), maar ik krijg de oorspronkelijke situatie niet meer terug. Iemand enig idee? DVDGuy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
"4 iconen op mijn navigatiescherm"? Bedoel je hiermee je navigatie systeem (welke?) in de auto en niet de iPhone? Zonder meer info is het moeilijk een antwoord te geven.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zal je toch eerst te rade moeten gaan in de handleiding van je navigatiesysteem
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het enige dat van het navigatiesysteem gebruikt wordt, is het scherm. Met andere telefoons, bijv. Nokia werkt het overigens nog steeds wel goed. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 Belcompany status | DEvoSIGN | Koopinformatie Nederland | 12 | 24-08-10 14:59 |
Bluetooth functie van iPhone met bluetooth radio | partyfart | iPhone algemeen | 25 | 15-12-09 12:30 |
iPhone 3G In Nood Oproep Status. | Derenze | Archief | 1 | 24-11-08 18:19 |
Iphone Unlock Status overzicht | bwbboot | Archief | 0 | 16-11-07 18:14 |
|
|