Geen internetconnectie meer? :S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hmm, probleem. Gister gejailbraiked. Alles goedgegaan, bellen kon ook. Maar omdat ik op een WiFi verbinding zat weet ik niet of de problemen die ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen internetconnectie meer? :S
Hmm, probleem. Gister gejailbraiked. Alles goedgegaan, bellen kon ook. Maar omdat ik op een Wi-Fi verbinding zat weet ik niet of de problemen die ik nu heb daardoor komen of door wat anders.. Als ik nu overga op GPRS/EDGE of 3G en bv Safari open komt er te staan: Safari kan de pagina niet openen, omdat er geen internetverbinding actief is. :S Heb de Iphone 3G
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kunt proberen opnieuw te jailbreaken met wellicht een andere firmware (zelfde soort maar ergens anders downloaden).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone maakt geen contact meer met pc via usb en laadt ook niet meer op. | grungie | iPhone algemeen | 19 | 04-11-11 02:48 |
iPhone 4 blijft internetconnectie aanhouden | Dennisssss | iPhone algemeen | 10 | 20-02-11 16:54 |
Geen 3G meer en nu? T-Mobile verwijst naar Apple, en geeft geen garatie! | ruud2000 | Odido (T-Mobile) | 4 | 30-06-10 18:20 |
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk | SoundForge | iPhone algemeen | 7 | 05-11-08 23:06 |
geen internet meer en kan geen sources meer updaten | jeroenrd | Overige providers Nederland | 1 | 14-02-08 17:43 |
|
|