Uit welke land komt mij iPhone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) grappig. ik heb mijn iphone via simshop gekocht en gevraagt waar mijn telefoon vandaan zou komen. ze zeiden dat hij uit Italie zou komen maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
grappig.
ik heb mijn iphone via simshop gekocht en gevraagt waar mijn telefoon vandaan zou komen. ze zeiden dat hij uit Italie zou komen maar nu even op de link gekeken van hierboven en het blijkt dat ie uit Tsjechië komt. weet iemand of er een verschil is? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
misschien in Italie verkocht en geproduceerd in Tsjechië
|
|||
|
|||
Iemand een ideetje waar Model M504B vandaan komt? De lijstjessites en google maken me niet veel wijzer...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet iemand wat het /B na het modelnummer betekent i.p.v. de /A?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie helpt mij en werkt samen met mij mijn idee uit!! | jmulder | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 22-04-13 21:16 |
Welke navigatie is de beste voor mij? | dhrA | iPhone Apps | 1 | 01-05-10 15:05 |
Software: welke navigatie progamma rade jullie mij aan? | kangedde | iPhone Navigatie | 17 | 05-08-09 22:05 |
Welke methodes zijn er en welke is het meest geschikt voor mij ? | ArB | Unlock [archief] | 322 | 07-12-08 22:01 |
|
|