iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Lockscreen verdwijnt niet meer na sliden.. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/33652-lockscreen-verdwijnt-niet-meer-na-sliden.html)

Timmeh_ 03-05-09 12:13

Lockscreen verdwijnt niet meer na sliden..
 
Was vandaag me iPhone aan het opschonen, heb verschillende apps uit Cydia weggegoot die ik nauwelijks gebruikte..
Daaronder viel ook Supreme Preferences (sorry, iMario ;)), alleen m'n carriertekst stond nog steeds op "Timmeh"..
Ik dacht, misschien komt T-Mobile er weer te staan na een reboot.
Nu krijg ik me SpringBoard niet meer te zien!
Ik krijg me LockScreen, ik slide to unlock en krijg dan weer me LockScreen te zien!
Vind t echt vercrackt, wie kan me helpen?? :(

iMario 03-05-09 12:31

Hard reset proberen. Carrier tekst krijg je terug met MakeItMine.

Timmeh_ 03-05-09 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 282957)
Hard reset proberen. Carrier tekst krijg je terug met MakeItMine.

Al 10x gereboot, 10x harde reset gedaan, het wil niet baten..
Heb vanavond echt me mobiel nodig dus wordt zometeen herstellen via iTunes ben ik bang.. :(
Heb alleen geen tijd om te Jailbreaken, komende dagen dan maar balen.. :(

iMario 03-05-09 13:04

Verwijder de Applications map eerst eens. Staat in /var/mobile/Library.

Timmeh_ 03-05-09 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 282970)
Verwijder de Applications map eerst eens. Staat in /var/mobile/Library.

Heb m al hersteld.. :( Maar kreeg m net weer niet van het LockScreen af.. Hij is nu nog aan het syncen, alle apps enzo aan het terug zetten.. Mocht ie t dan weer niet doen, probeer ik dat van jou..

En daarna misschien nog een keer herstellen zonder een reservekopie terug te zetten..

Mocht dat ook niet werken, weet ik het ook echt niet meer..

iMario 03-05-09 13:57

DFU restore en niet updaten of zo, dat alles er op blijft staan. Ik herstel altijd in DFU, geen backups of niets. Een schone lei...

Timmeh_ 03-05-09 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 282987)
DFU restore en niet updaten of zo, dat alles er op blijft staan. Ik herstel altijd in DFU, geen backups of niets. Een schone lei...

Wou eerst je eerste tip volgen, maar had m al herstelt, dus geen SSH meer :rolleyes:
Heb m nu hersteld in DFU, en hij doet t weer! :D
Ben alles kwijt, maar ach is wel te overzien ;)
Binnenkort maar een keer opnieuw jailbreaken :D:D:D
Thanx voor je hulp! ;)

Cebis 14-03-10 22:11

Lockscreen gaat niet weg
 
Beste mensen,

Nadat ik een aantal updates heb geinstalleerd via cydia kan ik niet meer in mijn iPhone. Elke keer als ik mijn lockscreen wil openen hoor je het geluid dat ie aan gaat en gelijk erna dat ie weer op slot gaat. Heb normaal een slotcode maar daar vraagt hij ook niet meer naar.
Als ik hem aansluit op mijn pc heb ik wel toegang tot mijn foto's en iTunes ziet hem ook. Als ik hem op iTunes aansluit en wil synchroniseren dan pakt ie hem niet.

Help :(

Het gaat om een iPhone 3G 16GB met 3.1.2 firmware

Timmeh_ 14-03-10 23:42

// Discussies samengevoegd met een oud topic van mij :D

Zoals je kan lezen heb ik m hersteld om t probleem op te lossen, maar je kan nog de tip van iMario proberen ;)

Succes!

Cebis 15-03-10 00:36

SSH zal niet lukken denk ik want ik had het uitgeschakeld.
Herstellen kan toch nu alleen maar naar 3.1.3? En ik heb nog geen custom firmware 3.1.3 voor een 3G kunnen downloaden, link is down :(

Timmeh_ 15-03-10 07:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cebis (Bericht 426479)
SSH zal niet lukken denk ik want ik had het uitgeschakeld.
Herstellen kan toch nu alleen maar naar 3.1.3? En ik heb nog geen custom firmware 3.1.3 voor een 3G kunnen downloaden, link is down :(

De 3G is ook al te jailbreaken met de laatste versie van RedSn0w. Alleen de 3GS is nog niet te jailbreaken ;)

Cebis 15-03-10 08:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 426500)
De 3G is ook al te jailbreaken met de laatste versie van RedSn0w. Alleen de 3GS is nog niet te jailbreaken ;)

En de unlock dan? Ik begreep van niet als je de baseband update.

Timmeh_ 15-03-10 08:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cebis (Bericht 426504)
En de unlock dan? Ik begreep van niet als je de baseband update.

Klopt, unlock nog niet, wist niet dat je die ook nodig had.. Dan zou je nog kunnen restoren met een Custom Firmware van 3.1.2.

Cebis 15-03-10 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 426506)
Klopt, unlock nog niet, wist niet dat je die ook nodig had.. Dan zou je nog kunnen restoren met een Custom Firmware van 3.1.2.

Je kunt toch niet meer herstellen met 3.1.2 firmware? Op mijn 3GS lukte het niet, iTunes gaf steeds foutmelding. Op de 3G zal t waarschijnlijk ook niet lukken dan.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:13.