Lockscreen verdwijnt niet meer na sliden.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Was vandaag me iPhone aan het opschonen, heb verschillende apps uit Cydia weggegoot die ik nauwelijks gebruikte.. Daaronder viel ook Supreme Preferences (sorry, iMario ), ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Lockscreen verdwijnt niet meer na sliden..
Was vandaag me iPhone aan het opschonen, heb verschillende apps uit Cydia weggegoot die ik nauwelijks gebruikte..
Daaronder viel ook Supreme Preferences (sorry, iMario ), alleen m'n carriertekst stond nog steeds op "Timmeh".. Ik dacht, misschien komt T-Mobile er weer te staan na een reboot. Nu krijg ik me SpringBoard niet meer te zien! Ik krijg me LockScreen, ik slide to unlock en krijg dan weer me LockScreen te zien! Vind t echt vercrackt, wie kan me helpen??
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hard reset proberen. Carrier tekst krijg je terug met MakeItMine.
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb vanavond echt me mobiel nodig dus wordt zometeen herstellen via iTunes ben ik bang.. Heb alleen geen tijd om te Jailbreaken, komende dagen dan maar balen.. |
|
||||
|
||||
Verwijder de Applications map eerst eens. Staat in /var/mobile/Library.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En daarna misschien nog een keer herstellen zonder een reservekopie terug te zetten.. Mocht dat ook niet werken, weet ik het ook echt niet meer.. |
|
||||
|
||||
DFU restore en niet updaten of zo, dat alles er op blijft staan. Ik herstel altijd in DFU, geen backups of niets. Een schone lei...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb m nu hersteld in DFU, en hij doet t weer! Ben alles kwijt, maar ach is wel te overzien Binnenkort maar een keer opnieuw jailbreaken Thanx voor je hulp! |
|
|||
|
|||
Lockscreen gaat niet weg
Beste mensen,
Nadat ik een aantal updates heb geinstalleerd via cydia kan ik niet meer in mijn iPhone. Elke keer als ik mijn lockscreen wil openen hoor je het geluid dat ie aan gaat en gelijk erna dat ie weer op slot gaat. Heb normaal een slotcode maar daar vraagt hij ook niet meer naar. Als ik hem aansluit op mijn pc heb ik wel toegang tot mijn foto's en iTunes ziet hem ook. Als ik hem op iTunes aansluit en wil synchroniseren dan pakt ie hem niet. Help Het gaat om een iPhone 3G 16GB met 3.1.2 firmware |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd met een oud topic van mij
Zoals je kan lezen heb ik m hersteld om t probleem op te lossen, maar je kan nog de tip van iMario proberen Succes! |
|
|||
|
|||
SSH zal niet lukken denk ik want ik had het uitgeschakeld.
Herstellen kan toch nu alleen maar naar 3.1.3? En ik heb nog geen custom firmware 3.1.3 voor een 3G kunnen downloaden, link is down |
|
||||
|
||||
De 3G is ook al te jailbreaken met de laatste versie van RedSn0w. Alleen de 3GS is nog niet te jailbreaken
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Je kunt toch niet meer herstellen met 3.1.2 firmware? Op mijn 3GS lukte het niet, iTunes gaf steeds foutmelding. Op de 3G zal t waarschijnlijk ook niet lukken dan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sms melding verdwijnt niet. | ibommel | iPhone algemeen | 1 | 17-10-10 07:26 |
geen lockscreen meer :S | mart-85 | iPhone algemeen | 0 | 23-12-09 12:39 |
probleem! apple logo verdwijnt niet | sjorsmaster | Archief | 3 | 10-12-08 21:11 |
niet automatisch opnemen bij sliden ?! | Mach2k | iPhone algemeen | 14 | 12-10-08 19:53 |
Apple logo verdwijnt niet meer uit beeld. | Eddie Sprietsma | iPhone algemeen | 1 | 24-08-08 11:19 |
|
|