back cover 2G vervangen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Onlangs heb ik mijn iphone 2G proberen open te maken omdat de usb connector niet meer werkte.. Nu is het me niet gelukt om hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
back cover 2G vervangen?
Onlangs heb ik mijn iphone 2G proberen open te maken omdat de usb connector niet meer werkte.. Nu is het me niet gelukt om hem "netjes" te openen.. dus de back cover is redelijk kapot, heeft of weet iemand back covers MET de kleine onderdelen er op (een deel hiervan is ook gesneuveld)
Of heeft iemand enig idee wat mijn iphone onderdelen nog waard zijn? Scherm en zilveren rand hebben geen krassen.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Die back covers worden inderdaad, vaak zonder vermelding, zonder het interne frame verkocht. De interne onderdelen kan ik eventueel voor je regelen als je wilt, origineel Apple. Moet je maar even PM sturen.
Met dat interne frame zijn ze moeilijk te krijgen, en als ze te krijgen zijn zeer duur. Zie bijvoorbeeld: iPhone Spares and Parts service - buy purchase iphone lcd display screen touch screen iphone back cover spares parts to buy purchase iphone parts head phone sockets connectors iphone parts and spares iphone antenna cover iphone sim tray |
|
||||
|
||||
Kijk hier maar even:
iPhone Reparatie Goedkoop en Super Snel
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
GEwoon zelf doen,
Kan je makkelijk! Hier heb je een pagina waar de back cover kan kopen met de onderdelen erin Apple iPhone 2G Complete Back Cover Black - Apple iPhone 2G Spare Repair Parts - Apple |
|
||||
|
||||
Euh, gepost op 20 november 2008, 00:29
Ik denk dat het ondertussen al wel in orde is hoor. |
|
|||
|
|||
Maar die chinese winkel blijft toch interessant!
Rickie heb je daar ervaring mee? Wil namelijk wat 2g onderdelen bestellen! (Yes I know... 2g!!!?!?!?!?!) Laatst gewijzigd door Timmeh_; 15-03-10 om 08:38. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Back Cover met foto | PCM_Smeets | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 22-12-10 03:41 |
back cover vervangen | maarten_g | iPhone algemeen | 6 | 13-09-10 10:51 |
Back panel/achterkantje/ back cover vervangen | Melle123 | Koopinformatie Nederland | 1 | 20-05-10 17:50 |
Back cover! | Superphone | iPhone algemeen | 0 | 23-03-10 18:19 |
Zwarte back cover | roderickxiv | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 21-04-08 20:44 |
|
|