Back cover! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iphone freaks, Heb laatst een nieuwe achterkant voor mijn iphone aangeschaft, een heel gedoe want de electronica paste er niet goed in dus heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Back cover!
Hallo iphone freaks,
Heb laatst een nieuwe achterkant voor mijn iphone aangeschaft, een heel gedoe want de electronica paste er niet goed in dus heb ik het eruit gelaten en via applicaties alle knopjes vervangen Nu zag ik deze op ebay: *RED* APPLE iPHONE 2G OEM FULL BACK COVER HOUSING +TOOL - eBay (item 380216848847 end time Mar-26-10 10:09:02 PDT) Hier zit de electronica al in, kost 39 euro, staat alleen geen iphone op de cover. Is dit wat of zeggen jullie dont buy? mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Back Cover met foto | PCM_Smeets | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 22-12-10 03:41 |
back cover vervangen | maarten_g | iPhone algemeen | 6 | 13-09-10 10:51 |
Back panel/achterkantje/ back cover vervangen | Melle123 | Koopinformatie Nederland | 1 | 20-05-10 17:50 |
back cover 2G vervangen? | doublejb | iPhone algemeen | 5 | 15-03-10 02:55 |
Zwarte back cover | roderickxiv | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 21-04-08 20:44 |
|
|