geen lockscreen meer :S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen ik heb mijn geen lockscreen meer op mijn tel hij is ook niet vast gelopen maar de knop reageert niet mijn toestel is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen lockscreen meer :S
beste mensen
ik heb mijn geen lockscreen meer op mijn tel hij is ook niet vast gelopen maar de knop reageert niet mijn toestel is gejailbreakt maar heb dit probleem nooit eerder gehad voor de rest werkt alles goed hopelijk kan iemand me helpen alvast bedankt. mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
na update geen films meer afspelen in lockscreen | bheyer | Muziek, foto & video | 0 | 27-04-11 22:40 |
Muziek: !help! geen ipod knoppen op lockscreen | RobinDeleener | Muziek, foto & video | 0 | 13-05-10 13:44 |
Lockscreen verdwijnt niet meer na sliden.. | Timmeh_ | iPhone algemeen | 13 | 15-03-10 09:53 |
!Help! Geen albumart, songname enz. bij lockscreen!!! | MrCalvinGu | iPhone algemeen | 2 | 25-02-10 23:30 |
Krijg geen lockscreen na drukken op toets | rubbyphone | iPhone algemeen | 1 | 27-09-09 10:52 |
|
|