Krijg geen lockscreen na drukken op toets discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het probleem op mijn iPhone dat ik redelijk vaak heb dat mijn iPhone niet meer reageerd (krijg mijn lockscreen niet te zien) als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Krijg geen lockscreen na drukken op toets
Ik heb het probleem op mijn iPhone dat ik redelijk vaak heb dat mijn iPhone niet meer reageerd (krijg mijn lockscreen niet te zien) als ik op een toets op de iPhone druk. Hij is dan waarschijnlijk vastgelopen. Ik moet dan de Home en aan/uit knop ingedrukt houden en moet zich dan erg lang herstellen. Weet iemand hier de oorzaak van of een oplossing?
Alvas erg bedankt ;-) Ruben |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb dit een keer gehad (lang geleden), maar vervolgens toen ik de iPhone aan de oplader hing voerde hij al die knop drukkingen uit en sinds dien doet hij het gewoon
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: !help! geen ipod knoppen op lockscreen | RobinDeleener | Muziek, foto & video | 0 | 13-05-10 13:44 |
geen lockscreen meer :S | mart-85 | iPhone algemeen | 0 | 23-12-09 12:39 |
Ik krijg geen verbinden (GEEN SERVICE na unlocken) | speakerleader | Unlock | 7 | 19-10-09 19:48 |
Men Iphone kan geen connectie maken met de pc en ik krijg geen laadindicatie | davidvanh | iPhone algemeen | 7 | 02-08-09 15:58 |
R, D en . toets werken niet | pim127 | iPhone algemeen | 1 | 20-10-08 20:42 |
|
|