!Help! Geen albumart, songname enz. bij lockscreen!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn zusje heeft ook een iPhone 3G® met 3.1.2 en gejailbreakt en als ze de iPod gebruikt dan zie je op de lockscreen albumart en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
!Help! Geen albumart, songname enz. bij lockscreen!!!
Mijn zusje heeft ook een iPhone 3G® met 3.1.2 en gejailbreakt en als ze de iPod gebruikt dan zie je op de lockscreen albumart en songname enz.
Maar bij mij(ook 3.1.2 en 3G en jailbreak) zie je alleen maar mijn wallpaper!!! Kan het iets te maken hebben met de jailbreak waarbij ik ook winterboard® heb geïnstalleerd? En hoe los ik het op? Bij voorbaat dank!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer eens alles in winterboard uit te zetten en dan muziek af te spelen?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Gefixt!!!
Ik moest gewoon pwnplayer installeren... Maar toch bedankt Timmeh!!! |
Labels |
albumart, ipod, lockscreen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Na iTunes update 9.1.1.11 geen albumart | KillRoy1972 | iTunes | 0 | 13-05-10 01:57 |
achtergrond niet zichtbaar, wel bij lockscreen | nto | Archief | 3 | 10-11-09 19:38 |
Verwijderen albumart | marco_sire | Archief | 1 | 01-10-08 18:10 |
Freeze bij Lockscreen | stijnjasper | iPhone algemeen | 12 | 11-08-08 21:34 |
geen geluid bij slide to unlock , pin enz.. HELP!! | iMario | Unlock [archief] | 2 | 20-04-08 01:31 |
|
|