//

Vastgelopen Iphone 3gs 3.1.2

Vastgelopen Iphone 3gs 3.1.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Ik ben nieuw op het forum dus zal eerst even wat over mezelf en m'n iphone zeggen. Ik heb de iphone sinds november. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-02-10, 14:48
Jim91 Jim91 is offline
• iOS 4.3.1
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 27
Standaard Vastgelopen Iphone 3gs 3.1.2

Beste lezers,

Ik ben nieuw op het forum dus zal eerst even wat over mezelf en m'n iphone zeggen. Ik heb de iphone sinds november. Het gaat om een witte iphone 3gs met 16 gb. Ik heb hem zelf gejailbreakt met cydia en geunlockt met blackrain na me er lang in verdiept te hebben. Ik heb er nooit problemen mee gehad tot gisterenavond.

Gisterenavond was m'n 3G verbinding al weggevallen, maar ik weet niet of dit er wat mee te maken heeft want die deed het vanmorgen weer. Maar in de loop van de morgen had ik geen service(vodafone) meer dus wilde ik kijken of ik het kon oplossen. Maar na eventjes te kijken liep die vast en deed die niets meer. Toen heb ik hem uitgezet door de home knop en de knop bovenop ingedrukt te houden en hem weer opnieuw aangezet, maar hij bleef toen heel de tijd op het apple logo staan en er gebeurde verder niets.

Ik hoop dat het probleem duidelijk is en hoop dat er iemand is die mij hiermee kan helpen. Ik ben al op zoek geweest hier op de site maar vond er geen recente berichten over met dezelfde firmware. Alvast heel erg bedankt voor de hulp!

Jim
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-02-10, 22:14
Jim91 Jim91 is offline
• iOS 4.3.1
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 27
Standaard

Is er dan niemand die een tip heeft??
  #3  
Oud 25-02-10, 22:16
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Zet je iPhone in Recovery Mode en installeer een custom 3.1.3 firmware van dit forum. Kijk in de wiki om uitleg over deze termen.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3g vastgelopen swabbelke iPhone algemeen 0 13-11-10 18:18
Iphone 3gs 32gb firmware 3.1.2 vastgelopen tijdens herstel wimpiepiep iPhone algemeen 7 28-02-10 20:22
iPhone: vastgelopen iphone willie Jailbreak 4 27-11-09 23:31
3GS vastgelopen master iPhone algemeen 3 20-07-09 12:44
vastgelopen iphone LOESP Archief 2 27-05-08 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:50.