3GS vastgelopen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo mijn 3gs is vastgelopen. ik zie steeds de apple logo knipperen en een draaiende ronde logo. heb harde reset al geprobeerd maar lukt. kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3GS vastgelopen
hallo
mijn 3gs is vastgelopen. ik zie steeds de apple logo knipperen en een draaiende ronde logo. heb harde reset al geprobeerd maar lukt. kan iemand mij aub helpen dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In DFU zetten en herstellen.. moet werken!!
|
||||
|
||||
Probeer eerst eens een Harde Reset (LockButton en HomeButtons tegelijk ingedrukt houden totdat het appletje is beeld komt) Mocht dit niet werkend kan je, zoals marcoryn al zei, herstellen in DFU-mode, en dan bij voorkeur geen reservekopie terugzetten, aangezien je dan de kans loopt om de 'softwarefout' weer terug te zetten.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk iets uit Cydia gedownload waardoor de boel vastloopt. Ik heb het namelijk al 3x gehad. Aantal files zijn nog niet 3.0 proof waardoor de boel vast loopt en appeltje blijft draaien.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vastgelopen | MCMRTN | iPhone algemeen | 5 | 06-08-10 14:03 |
Iphone 3gs 32gb firmware 3.1.2 vastgelopen tijdens herstel | wimpiepiep | iPhone algemeen | 7 | 28-02-10 20:22 |
Vastgelopen Iphone 3gs 3.1.2 | Jim91 | iPhone algemeen | 2 | 25-02-10 22:16 |
iPhone vastgelopen | hendricus | iPhone algemeen | 10 | 06-05-08 14:34 |
1.1.4. vastgelopen | crazyman | Archief | 7 | 19-03-08 21:34 |
|
|