slecht gesprekken ontvangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb het idee dat inkomende gesprekken op mijn Iphone niet goed doorkomen ik krijg regelmatig spontane smsjes van vodafone dat "telefoonnummer" heeft u 1x ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
slecht gesprekken ontvangen
ik heb het idee dat inkomende gesprekken op mijn Iphone niet goed doorkomen
ik krijg regelmatig spontane smsjes van vodafone dat "telefoonnummer" heeft u 1x gebeld maar niets ingesproken als ik ze dan terug bel geeft diegene aan dat hij DIRECT de voicemail kreeg. het valt me ook op dat als ik de huistelefoon oid pak dat er nogal veel tijd zit voordat hij overgaat. ligt dat aan de baseband ofzo? (hoe kan ik kijken welke ik heb en hoe kan ik hem updaten eventueel?) edit: modemfirmware is de baseband toch? ik heb 04.05.05_G Laatst gewijzigd door Reloader; 12-05-09 om 13:22. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geluidsnivo gesprekken erg slecht | riadejager | iPhone algemeen | 3 | 09-12-10 17:05 |
iPhone: Slecht tot geen sms ontvangen na jailbreak | futureiphone | Jailbreak | 0 | 06-10-10 16:08 |
geblokkeerde gesprekken | hrorije | iPhone algemeen | 2 | 08-07-10 08:49 |
sms ontvangen en oproepen ontvangen gaat soms niet | acxcis | iPhone algemeen | 8 | 10-11-09 15:54 |
|
|