iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone start niet meer op - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/34055-iphone-start-niet-meer-op-verzameltopic.html)

Bobby007 03-11-11 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ariebside (Bericht 729304)
ik heb hetzelfde, nieuwe iphone 4S tijdens de 1e installatie bij het aanzetten van het apparaat, flipte hij totaal bij het onderdeel Aple ID invullen. (het beeld werd in 2en gehakt en verkeerdom naast elkaar gezet. Ook trilde het behoorlijk). gaat vervolgens niet meer aan...erg jammer

Ik zou als ik jou was met gierende banden naar m'n leverancier gaan en heel gauw de 4S omruilen, voor een "goede"!
De 4S die je nu hebt, is "bricked" stuk dus!

armut_ye 06-11-11 18:55

Ik heb daarjuist een progje via cydia geupdate. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik niets meer kan doen. Ik zit vast bij de apple logo. Na wat opzoekingswerk op internet wordt er voorgesteld om naar dfu mode te gaan. Ik volg de stappen. Als ik op herstellen heb gedrukt zegt hij dat de iphone hersteld en de laatste os versie wordt geïnstalleerd. Maar ik wil hem nog laten op de oude versie, anders kan ik hem niet jb'en en ben ik alle progs, mijn agenda, mails enz. kwijt. Weet er iemand een andere methode om dit te doen zonder hij naar ios 5 gaat? Ik had nog 2 dagen geleden een backup genomen van mijn iphone.

Sorry mensen in verkeerde topic geplaatst. Mag verwijdert worden, ik heb mijn vraag onder een andere topic geplaatst.

ariebside 07-11-11 09:00

Bedankt voor je reactie. Is ook direct gedaan, 2 dagen later heb ik mijn huidige opgehaald! tot nu toe, zeeer over te spreken top! Binnenkort maar eens kijken of hij access point voor mn ipad2 kan worden :) verder iemand nog tips/must-does voor de 4s??

armut_ye 07-11-11 20:12

Ik heb alles al geprobeerd en ik ben ten einde raad. Na een update gisteren van een cydia prog 'pdanet' is mijn iphone blijven hangen op de appeltje. Dan dfu geprobeerd, niets. Nu blijft hij op de logotje met de itunes teken en de kabel op de iphone scherm hangen. Ik probeer hem te herstellen naar ios 5. dit lukt ook niet, hij geeft foutcode 3194. Deze betekent dat ik de laatste itunes versie moet gebruiken maar ik heb al versie 10.5. Ergens gelezen dat ik via de de cydia server aan de shsh kan geraken. Maar ik heb nooit een shsh bijgehouden. Ik durf hem niet binnen te steken omdat ze anders gaan zien dat er een jb op was.
HEEEEELP.

PeerSientje 07-11-11 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door armut_ye (Bericht 732905)
Ik heb alles al geprobeerd en ik ben ten einde raad. Na een update gisteren van een cydia prog 'pdanet' is mijn iphone blijven hangen op de appeltje. Dan dfu geprobeerd, niets. Nu blijft hij op de logotje met de itunes teken en de kabel op de iphone scherm hangen. Ik probeer hem te herstellen naar ios 5. dit lukt ook niet, hij geeft foutcode 3194. Deze betekent dat ik de laatste itunes versie moet gebruiken maar ik heb al versie 10.5. Ergens gelezen dat ik via de de cydia server aan de shsh kan geraken. Maar ik heb nooit een shsh bijgehouden. Ik durf hem niet binnen te steken omdat ze anders gaan zien dat er een jb op was.
HEEEEELP.

Ik heb geen verstand van Jailbreak, en daarmee ook niet van je handtekening en baseband, maar wel eens fout 3194 gehad. Ik heb die verholpen met de handleiding tbv fout 1330. TinyUmbrella laat iets in een file achter waar iTunes niet tegen kan.
Zie hier een van de vele handleidingen: Fix iTunes Error 1013 When Updating iPhone 4 to iOS 4.2.1 | Redmond Pie (bij Windows als Admin uitvoeren).
Hoop dat dit je op weg helpt en anders dat iemand met JB-ervaring je kan helpen.

armut_ye 07-11-11 22:53

Uiteindelijk is het gelukt. Maar nadeel is dat ik mijn jb kwijt ben, omdat ikk mijn shsh nooit had opgeslagen. Ik ben blij dat hij weer werkt, maar ook triest dat mijn jb weg is.:P

bekaertpj 08-11-11 19:50

Ik heb een 4s. ik had op herstellen gedrukt en een reservekopie gemaakt, maar mijn iphone kan niet worden hersteld staat er op. Nu krijg ik alleen maar het itunes logo + usb kabel op het scherm , en verder kan ik niets doen.

Wat moet ik nu doen ???

Bartbond008 08-11-11 20:10

Logicboard kapot
 
Hallo mensen,

Ik heb laatste mijn iphone laten vallen en nu doet hij het niet meer. Als ik hem aansluiten op de computer doet hij niks maar als ik via het stopcontact oplaad krijg ik het appel logo. Alleen is het probleem dat hij begint te piepen en dan enkele seconden weer uitvalt. Weet iemand misschien wat dit voor component kan zijn die zo piept en het misschien daardoor wel niet goed doet.
Het is een iphone 3G

WouterKok 09-11-11 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bekaertpj (Bericht 733379)
Ik heb een 4s. ik had op herstellen gedrukt en een reservekopie gemaakt, maar mijn iphone kan niet worden hersteld staat er op. Nu krijg ik alleen maar het itunes logo + usb kabel op het scherm , en verder kan ik niets doen.

Wat moet ik nu doen ???

Ik heb exact hetzelfde probleem, krijg bij deze foutmelding de foutcode 26 en als ik mijn computer opnieuw opstart, 1611. Heb jij hetzelfde of misschien zelfs al een oplossing? Hoop een een antwoord! Gr.

VW070 14-11-11 21:17

Ik heb een iphone 3GS met t-mobile simlock. Nu heb ik deze van het weekend aan itunes gehangen in DFU mode en de nieuwste software gedownload en geinstalleerd(Nu weet ik niet welke dit is ? ios5 of 4.3) De installatie is goed verlopen en dan komt het configuren van de telefoon. Alleen de activatie lukt niet! Ik heb het geprobeerd met een t-mobile en vodafone simkaart maar beiden zegt itunes dat er geen simkaart is aangetroffen. En activeren via Wi-Fi zegt de iphone de heletijd dat het activeren is mislukt omdat de servers eruitliggen. Ben ook al naar een gsm reparatie winkel geweest maar die zeggen dat ik de iphone kan weggooien? Dat is tog hartstikke vreemd.. gewoon via itunes geupdate en het werkt niet! Wie o wie kan me helpen? Alvast bedankt!

Robin91 23-11-11 23:08

Ik heb nu ook de 1611 foutmelding, hij geeft tijdens het herstellen de foutmelding, en komt met opstarten niet verder dan het Koppel aan iTunes scherm. Heeft iemand al een oplossing gevonden hiervoor? Zag dat t meerdere mensen gebeurd was. Het is zojuist gebeurd en heb de telefoon morgenochtend al dringend nodig.

alvast bedankt voor het geven voor een reactie

EDIT: Uit het niets startte de telefoon op, na anderhalf uur. Geen idee hoe, maar erg blij.

WouterKok 24-11-11 10:40

Ik ben teruggegaan naar mijn provider, zij repareren de telefoons. Wat je zou kunnen vragen is of zij een harde reset willen uitvoeren, geen idee wat het inhoud, maar dat schijnt nog wel eens te helpen en is zo gebeurd. Anders zul je 'm toch echt ter reparatie moeten opsturen en tijdelijk je oude tel gebruiken.

Mirabelx 25-11-11 14:16

Nou helemaal over de z... Nieuwe iPhone 4S net een maand in huis, werkt prima en ineens vanmiddag pak ik hem en scherm zwart. Gaat niet meer aan, opladers (poweroplader, via pc of iTunes) niks werkt meer. Batterij stond nog op 75% toen ik voor het laatst keek en daar zijn maar 30 minuten voorbij gegaan. Valt nog onder de garantie maar probeer ik Apple te bellen, hebben ze het daar zooooo druk dat er gewoon wordt opgehangen (en dat al 5x).

Nu dus super frustie en weet niet wat te doen???? Hellup....

Guke1975 26-11-11 10:03

Ik had dit gisteren ook...
Na enkele uren nog eens geprobeerd door op de aan- en homeknop tegelijk te drukken en toen werkte hij terug.
Zeer bizar, zou wel willen weten wat het probleem is?

2bepure 26-11-11 10:37

Zelf gisterenaond hier ook problemen mee gehad, dit gebeurde nadat ik een update software had uitgevoerd en mijn iphone deed het niet meer > kreeg scherm dat ik mijn telefoon met itunes moest verbinden en de computer herkende mijn tel niet meer. Heb het volgende gedaan:

Telefoon aan de computer gekoppeld gehouden.

Daarna moet je in een bepaalde volgorde Itunes en alles van Apple van je computer verwijderen.
Ga naar Conf.scherm > Programma's verwijderen en daarna in volgorde:

1> Itunes: verwijderen
2> Qiucktime
3> Apple Software update
4> Apple Mobile
5> Bonjour
6> Apple application..

Let erop dat alle programma's echt verwijderd zijn, soms is het zo dat niet alles is verwijderd.

Ga daarna naar www.apple.com/nl en download en instaleer Itunes opnieuw. Start je computer opnieuw op...Ga daarna naar Itunes toe en als het goed is heeft je telefoon weer verbinding en zal Itunes afhankelijk vh probleem meldingen geven en je Iphone doet het weer.
Als je je Iphone gegevens regelmatig hebt opgelagen zal hij automatisch je apps en andere gegevens weer op je telefoon overzetten.

Ik hoop hiermee andere te kunnen helpen? :-)

Succes!

rabezt 29-11-11 12:48

Ik heb vanmorgen een cydia update uitgevoerd waarna ' restart springboard' verscheen. Hierna krijg de iphone op geen enkele manier meer aan. Het gaat om een Iphone 4 , os 5.0 met een redsnow jailbreak.
Ik heb via de redsnow aplicatie geprobeerd om opnieuw te starten, lukt niet. Het ananas blijft even in beeld, waarna de laad cirkel verschijnt en die loopt vast.
Op itunes is de iphone weergegeven, echter kan ik geen reserve kopie maken.
Heeft iemand nog tips misschien?

jovanni 01-12-11 14:14

opstarten
 
wie kan mij helpen???

zodra ik mijn Iphone met de usb aansluit aan de PC, slaat de PC uit, kan dus niet synchroniseren, elke keer gebeurt het weer

tishans 01-12-11 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jovanni (Bericht 741748)
wie kan mij helpen???

zodra ik mijn Iphone met de usb aansluit aan de PC, slaat de PC uit, kan dus niet synchroniseren, elke keer gebeurt het weer

Kan het zijn dat meerdere USB-apparaten elkaar in de weg zitten? Probeer eens andere usb-apparaten af te koppelen, dan herstarten en opnieuw proberen?

jovanni 01-12-11 16:46

iphone
 
dank voor je reactie, helaas heb ik meerdere malen alle andere usb's losgekoppeld, zonder resultaat

als ik elders via Wi-Fi probeer zou ik dan wel kunnen updaten? of moet dat via mijn eigen PC

thxs

wouter1981 01-12-11 17:00

Lijkt erop dat je kortsluiting maakt op de USB connector. Als je de kabel aansluit zonder iPhone gaat het wel goed?
Heb je het geprobeerd bij meerdere pc's? En gaat opladen wel goed?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:57.