iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone start niet meer op - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/34055-iphone-start-niet-meer-op-verzameltopic.html)

hanneske4 04-01-12 23:56

Hi, I have tried pretty much everything. I updated from 4.2.1 on 6.15.00 to 5.0.1 with ipsw i created through redsn0w. Did not work very well and my phone seemed to go back into dfu mode automatically. Just totally black and can't turn it on or anything. when I plug it in and use redsn0w to "boot tethered" or jailbreak or whatever when it says boot I first get a white screen and then the yellow screen showed in the pictures.
Trying to restore again with custom or non custom ipsw (after deleting apple lines in hosts) results in error 28 (always). Someone told me error 28 usually means hardware error so tried to disconnect and reconnect screen. same result. what do you guys think?
http://i722.photobucket.com/albums/w...4/DSC02363.jpg
http://i722.photobucket.com/albums/w...4/DSC02366.jpg
http://i722.photobucket.com/albums/w...4/DSC02369.jpg
http://i722.photobucket.com/albums/w...4/DSC02370.jpg
http://i722.photobucket.com/albums/w...4/DSC02372.jpg
http://i722.photobucket.com/albums/w...4/DSC02373.jpg
http://i722.photobucket.com/albums/w...4/DSC02374.jpg
http://i722.photobucket.com/albums/w...DSC02375-1.jpg
http://i722.photobucket.com/albums/w...4/DSC02376.jpg

karizma50 11-01-12 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sweetladyy1 (Bericht 743443)
hai!! nieuw op dit forum... mijn Iphone is inmiddels al voor 300 euro gemaakt en k ben er helemaal klaar mee... nu deed hij het 2 maanden goed en is het weer gedonder! ik kreeg na het bellen met mijn moeder een zwart scherm. Na het inhouden van de aanknop en home button gaat hij weer aan, maar blijft hij op het appel logo hangen.. wie kan mij helpen in lekentaal want k ben niet zo handig hihi

ook heb ik nog een gejailbreakte iphone liggen die op de modus met het kabeltje en itunes blijft hangen.. als ik hem wil resetten geeft hij aan dat er een fout is (1015) en kan het niet fixen... wie kan mij helpen... want die Iphone is verslavend en kan niet zonder mijn telefoon haha

Is je jailbreak tethered zoja dan moet je iets met just boot ofzo doen via dat plaat van redsnow als je die gebruikt tenminste..

bekaertpj 14-01-12 17:53

Mijn iPhone start ook niet meer op. Vanmorgen ging hij nog perfect.
Het enige wat erop komt is het iTunes logo met de usb kabel eronder.

Als ik hem dan aansluit via iTunes zegt hij dat ik hem moet herstellen.
Als ik dit doe wordt het al vlug afgebroken en komt het volgende.

De iPhone kan momenteel niet worden hersteld omdat er geen verbinding kan worden gemaakt met het iPhone-software-updateserver of omdat deze tijdelijk niet beschikbaar is.

Wat kan ik doen?? Heb hem al opnieuw opgestart , heb nieuwste update , usb kabel al van plaats verwisseld...

Help ! :)

SG3i 14-01-12 17:56

Firewall uitzetten en nog eens proberen.

karizma50 15-01-12 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bekaertpj (Bericht 759610)
Mijn iPhone start ook niet meer op. Vanmorgen ging hij nog perfect.
Het enige wat erop komt is het iTunes logo met de usb kabel eronder.

Als ik hem dan aansluit via iTunes zegt hij dat ik hem moet herstellen.
Als ik dit doe wordt het al vlug afgebroken en komt het volgende.

De iPhone kan momenteel niet worden hersteld omdat er geen verbinding kan worden gemaakt met het iPhone-software-updateserver of omdat deze tijdelijk niet beschikbaar is.

Wat kan ik doen?? Heb hem al opnieuw opgestart , heb nieuwste update , usb kabel al van plaats verwisseld...

Help ! :)

Hey probeer dit is als je wilt het is een programma van jalbreak.:
Download redsnow 0.9.10b3 als je hem hebt gedownload klik in het menu op extra En klik dan op recovery fix.. Kijk dan eerst wat je moet doen door op next te klikken en te lezen..

Laat het me horen als het je lukt want mij is het ook gelukt

Mvg:p

Merijntje1 18-01-12 13:35

Vandaag in de trein mn iPhone 4 laten vallen..
Er zat sinds augustus '11 al een barst in, maar heb dit nooit meer laten repareren.. (want had geen zin om wéér €140 te gaan betalen. Had er opzich ook geen last vast.

Maar nadat ie nu dus is gevallen is het beeldscherm zwart (en blijft 't ook).. Homebutton/Powerbutton alles ingedrukt wat maar kon (dan weer wel tegelijk, dan weer niet).. (nu zelfs in herstelmodus)

Als ik 'm aansluit op iTunes maakt de iPhone nog wel 't bekende geluidje. En iTunes herkent de mobiel dus nog wel. Betekent dit dat de iPhone nog 'gewoon' functioneert en alleen het beeldscherm kapot is? Ook trilt het toestel nog gewoon als ik m van normaal naar de tril/stil modus zet. Of is er meer kapot?

SG3i 18-01-12 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Merijntje1 (Bericht 761031)
Vandaag in de trein mn iPhone 4 laten vallen..
Er zat sinds augustus '11 al een barst in, maar heb dit nooit meer laten repareren.. (want had geen zin om wéér €140 te gaan betalen. Had er opzich ook geen last vast.

Maar nadat ie nu dus is gevallen is het beeldscherm zwart (en blijft 't ook).. Homebutton/Powerbutton alles ingedrukt wat maar kon (dan weer wel tegelijk, dan weer niet).. (nu zelfs in herstelmodus)

Als ik 'm aansluit op iTunes maakt de iPhone nog wel 't bekende geluidje. En iTunes herkent de mobiel dus nog wel. Betekent dit dat de iPhone nog 'gewoon' functioneert en alleen het beeldscherm kapot is? Ook trilt het toestel nog gewoon als ik m van normaal naar de tril/stil modus zet. Of is er meer kapot?

Je mag van geluk spreken, alleen je scherm is kapot.

montcristo 20-01-12 00:39

Iphone reageert niet meer
 
HALLO IEDEREEN
Kan iemandmij helpen met mijn iphone4??
ik heb die in frankrijk gekocht en belgische simingestoken maar alles is weg van de scherm, het staat alleen maar NO SIM CARD INSTALLED!!!
en staat op scherm alleen logo van ITUNES erop en niks meer

plz help me om opnieuw te aciveren:mad:

Bobby007 20-01-12 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door montcristo (Bericht 761763)
HALLO IEDEREEN
Kan iemandmij helpen met mijn iphone4??
ik heb die in frankrijk gekocht en belgische simingestoken maar alles is weg van de scherm, het staat alleen maar NO SIM CARD INSTALLED!!!
en staat op scherm alleen logo van ITUNES erop en niks meer

plz help me om opnieuw te aciveren:mad:

Ik zeg. Probeer de zoek knop eens op dit forum of kijk eens in de Wiki pagina's!!!
Maar goed! Het lijkt erop dat je iPhone4 "gesimlocked" is deze zal dus "ge-unlocked" moeten worden.
Hoe dat moet, staat zeer uitgebreid op dit forum beschreven (zie index) !
Succes

Emal 20-01-12 22:45

Hallo,
Ik heb een Iphone 3 en start niet meer. Ik zie aalleen maar zwart scherm met een streepje accu.
kan iemand mij hierbij helpen

alvast bedankt

mvg
emal

roodehef 21-01-12 22:12

no service iphone 3g bij t-mobile
 
het kost me al dagen, telkens weer, meestal 's morgens vroeg bij het opstaan: 'no service' en start ik de hele procedure bij iTunes: 'herstel', 'reservekopie terugzetten' en ligt ie weer anderhalf uur aan het infuus alles te downloaden (o.a. 167 apps), en dan is ie weer een tijdje op orde om vervolgens weer op no service te springen, heeft dit iets met de nieuwe IOS-versie van doen, het wordt een dagtaak, wie heeft een oplossing, het liefst zonder moeilijke termen, ivy

croiman 28-01-12 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bekaertpj (Bericht 759610)
Mijn iPhone start ook niet meer op. Vanmorgen ging hij nog perfect.
Het enige wat erop komt is het iTunes logo met de usb kabel eronder.

Als ik hem dan aansluit via iTunes zegt hij dat ik hem moet herstellen.
Als ik dit doe wordt het al vlug afgebroken en komt het volgende.

De iPhone kan momenteel niet worden hersteld omdat er geen verbinding kan worden gemaakt met het iPhone-software-updateserver of omdat deze tijdelijk niet beschikbaar is.

Wat kan ik doen?? Heb hem al opnieuw opgestart , heb nieuwste update , usb kabel al van plaats verwisseld...

Help ! :)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Emal (Bericht 762292)
Hallo,
Ik heb een Iphone 3 en start niet meer. Ik zie aalleen maar zwart scherm met een streepje accu.
kan iemand mij hierbij helpen

alvast bedankt

mvg
emal

Voor jullie twee, niet gewoon herstellen via itunes, maar herstellen via DFU-modus, geforceert dus.
Dan zal t wel lukken.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roodehef (Bericht 763159)
het kost me al dagen, telkens weer, meestal 's morgens vroeg bij het opstaan: 'no service' en start ik de hele procedure bij iTunes: 'herstel', 'reservekopie terugzetten' en ligt ie weer anderhalf uur aan het infuus alles te downloaden (o.a. 167 apps), en dan is ie weer een tijdje op orde om vervolgens weer op no service te springen, heeft dit iets met de nieuwe IOS-versie van doen, het wordt een dagtaak, wie heeft een oplossing, het liefst zonder moeilijke termen, ivy

Er zal iets opstaan wat je IOS niet ten goede komt, of een slechte unlock als je dat hebt gedaan.

roodehef 28-01-12 22:34

iphone no service
 
na dagen tobben met mijn iphone 3, bij het icentre tegenover amsterdam cs het advies gekregen de telefoon te resetten oftewel aan/uitknop en bedieningsknop gelijktijdig in te drukken, in het merendeel van de gevallen spring ie dan van wit appeltje weer op ontvangst; oorzaak van de storing wellicht de zonnewind die momenteel de aarde beïnvloed; 21 januari was de boodschap: 'analisten op het Goddard Space Weather Lab zeggen dat sterke geomagnetische stormen mogelijk zijn wanneer de wolk dit weekend deze kant op komt', wie zal het zeggen............

MB1981 30-01-12 10:29

Hallo,

Vrijdagnochtend wilde ik mijn iPhone na het crashen van whatsapp opnieuw opstarten maar dat vertikte hij:) Ik heb verschillende malen geprobeerd de telefoon doormiddel van de homebutton en wake/sleepbutton in te drukken toch opnieuw op te starten(op aanraden collega) Mijn iphone bleef aangeven dat hij aan itunes gekoppeld wilde worden.

BTW: Ik ben hier niet totaal niet bekend mee.

Uiteindelijk heb ik hem thuis aan mijn macbookpro gehangen en hersteld. Goed, hij doet het weer. Dat is 1. Aleen blijft itunes vragen of ik een schone installatie van mijn iphone wil doen of een back-up wil terugzetten. Als ik een back-up van 31-12 (de laatste) wil terugzetten begint ie daar heel mooi aan maar zet ie bijna niks van de apps terug. Ik heb nu alle apps, via icloud, opnieuw geïnstalleerd.

Ik lees vanalles over DFU enz, maar heb geen idee wat het nu precies is en of het hier nu iets mee te maken kan hebben.

Mijn vraag: Wat moet ik doen om er voor te zorgen dat itunes niet meer vraagt om het terugzetten van een back-up en ik gewoon mijn muziek er op kan gaan zetten?

Update van zondag: Ik heb een totaal schone installatie uitgevoerd en hij deed het weer fantastisch. Muziek dr weer op en gaan.

Update van maandagochtend: Ik wilde mn iphone even opnieuw opstarten en daar ging ie weer. De melding van 'koppel aan itunes' kwam weer naar boven.

Een collega van mij zei dat het best zou kunnen dat er vuil tussen home button zou kunnen zitten waardoor ie telkens op die melding uit komt.

Heeft iemand hier een idee wat ik zou moeten doen? Terug naar de winkel en een nieuwe vragen? Volgens mij is ie nog geen jaar oud als ik me goed herrinner.

roodehef 30-01-12 11:18

1phone3 no service
 
de problemen worden hier chronisch, gister de hele dag gereset, de wensen op het scherm wisselen, dan na het witte appeltje toegangscode invoeren of speedtouche-code of nog iets anders, waarna soms lukt de service met tmobile even werkt, maar ook vaak de aansluitkabel met verwijzing naar itunes en dan maar weer opnieuw uitzetten, resetten en hopen......., denk wanhopig dat m'n iphone na twee en en half jaar versleten is

dreambo 16-02-12 15:08

error melding in itunes wie weet wat dat is -42032
 
ik heb als ik mijn iphone op de computer aansluit en itunes opstart steeds een error melding

:mad: wie weet wat dat is -42032

roodehef 17-02-12 01:23

m'n iphone 3 is al paar dagen zonder storing, wel zorg ik dat ie 's nachts warm onder m'n kussen ligt, met de kou lag ie boven op de linnenkast, wellicht was dat de oorzaak, mocht het toch niet verholpen zijn dan ga ik naar zo'n technisch telefoonwinkeltje en laat de batterij doormeten, dank voor de support, groet, ivy

gameunit 17-02-12 16:48

Excuus voor de kick. Ik had exact hetzelfde probleem vandaag. Viel opeens spontaan uit. De harde reset heeft hier prima geholpen. Bedankt.:)

Edit: kom er net achter dat ik geen Wi-Fi meer heb ?

Edit 2: Even iphone opnieuw gestart, en alles werkt weer. Nu toch maar voor de zekerheid even helemaal opladen.

WDS001 17-02-12 18:04

//Discussies samengevoegd.

laurens0406 18-02-12 17:16

Misschien is je iPhone in DFU mode, Probeer om de homebutton en de sleepbutton 10 seconden in te houden...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:13.