iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone start niet meer op - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/34055-iphone-start-niet-meer-op-verzameltopic.html)

bigmen99 20-07-09 16:26

kan echt niemand mij er mee helpen :(

pclahsen 20-07-09 16:47

Blijf kalm :)

Ik zou je iPhone toch maar restoren via iTunes, dus naar zijn oorspronkelijke toestand terugbrengen. Genoeg handleidingen hiervoor in dit forum. Of naar de winkel gaan en het daar laten doen.

Cydia houdt in dat ie gejailbreakt is en daar kunnen wel eens problemen door ontstaan, m.n. door de programma's die je daar mee installeert.

Succes!

bigmen99 20-07-09 18:02

maar het probleem is dat iTunes heel me iphone niet kan vinden

MenaceD 20-07-09 18:04

Zoeken op DFU mode

Geenstijl 06-08-09 17:34

???????????????????????

gympie 14-09-09 02:11

Iphone 3G 3.1 start niet meer op
 
Dag iedereen,

Gedurende het downloaden/installeren van updates van enkele apps op mijn iPhone is hij uitgegaan doordat de batterij op was.

Echter toen ik hem weer aan wilde doen kreeg ik hem niet meer aan, logischerwijs heb ik hem aan de oplader gedaan. Het applelogo verscheen maar na een paar seconden gaat de beeldschermverlichting uit en staat er onverlicht wel het applelogo met ergens op het scherm(elke keer andere plek) een streep welke ook na een paar seconden verdwijnt. Ik heb hem al proberen te resetten terwijl hij aan het stroom zat (home button en aan/uit knop) maar dat helpt ook niet. Verbinden met de pc lukt niet dus ik ben radeloos...

Help wie heeft er een oplossing?

dominiqueske 14-09-09 02:27

In dfu-modus proberen te zetten en dan vandaar uit via iTunes herstellen?

master 23-09-09 20:36

hallo

ik hetzelfde probleem en heb deze oplossing geprobeerd maar krijg een
error 3002 in itunes::



100% Restore for 3gs for ver3.0 and 3.01
if you have iphone 3gs whith ver 3.0 and 3.01 you can easy restore and jailbreack now , but not downgrade.
Okey all you need is
Itune 8.
firn 3.0 or 3.0.1
then we ned to do 3 thinks
Go to "Run"
and write :: C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts Click OK.
You should now get an Open With window. Click on Notepad and then click OK
Your hosts file will now open in Notepad. Make a new line below
127.0.0.1 localhost
and copy and paste in the following:
74.208.105.171 gs.apple.com
Click File – > Save in Notepad. Where it says “Save as type” make sure you select All Files and then click Save.
After open Itune then sclick on shift and take you firm and restore will be start ;
After that YOu jailbreck and unlock you iphone


heb in dfu en restore mode geprobeerd maar help niet

gympie 24-09-09 10:47

Probleem opgelost
 
Bedankt voor het reageren, mijn probleem is opgelost. Na drie dagen startte mijn telefoon weer op. Ik hoefde de sim niet te unlocken dus ik denk dat hij gewoon zwaar vastgelopen is.

master 24-09-09 11:13

ik heb zelfde probleem.
heb je nog iets moeten doen?


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gympie (Bericht 356039)
Bedankt voor het reageren, mijn probleem is opgelost. Na drie dagen startte mijn telefoon weer op. Ik hoefde de sim niet te unlocken dus ik denk dat hij gewoon zwaar vastgelopen is.


muz0 07-10-09 15:30

Iphone 3gs start niet meer op!
 
Ik heb sinds paar dagen een iphone 3gs 3.1

Smorgens voor school kon ik gewoon gebruiken, maar uit het niets viel die uit terwijl ik niks deed en nu kan ik heb niet meer opstarten.

Mijn batterij is vol want heb hem nog savonds opgeladen.

Kan iemand mij hier mee helpen, want ik snap er echt niks van:(

evmw 07-10-09 15:39

Probeer een reset:
HOME+POWER minimaal 10 seconden ingedrukt houden

Helpt een reset niet, zet je iPhone dan in DFU mode en restore de firmware via iTunes. LET OP welke iPhone firmware je op je iPhone zet (ivm eventuele unlock/jailbreak).

muz0 07-10-09 17:03

yess het is gelukt:D

Heel erg bedankt voor je hulp en je snelle reactie :)

Michel15 07-10-09 17:04

Was het altijd maar zo makkelijk ;)

Bart02 13-10-09 18:06

iPhone start niet meer op
 
Ik heb een probleem met mijn iPhone 3GS (rest van de info staat onder mijn naam).

Ik heb hem zondag gejailbreaked met blackra1n en hij draait op de firmware 3.1.2.

Nu ging ik winterboard via Cydia eraf halen en drukte ik op 'reboot device'. En toen sloot hij af, maar als ik hem aan doe zie ik enkele seconden het apple logo en sluit hij daarna weer af.

Ik heb hem ook al aangesloten op de PC maar dat werkt niet.

Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt,
Bart

WDS001 13-10-09 18:08

In DFU zetten en herstellen in iTunes zou moeten helpen.

Bart02 13-10-09 18:26

Ik heb even naar een tutorial gezocht en hij is nu aan het herstellen.

Het is dan de bedoeling dat ik erna weer blackra1n moet gebruiken om hem te jailbreaken?

Michel15 13-10-09 18:47

Ja, zelfde als wat je vorige keer hebt gedaan dus

WDS001 13-10-09 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bart02 (Bericht 366218)
Ik heb even naar een tutorial gezocht en hij is nu aan het herstellen.

Het is dan de bedoeling dat ik erna weer blackra1n moet gebruiken om hem te jailbreaken?

Inderdaad, kan je doen.

Bart02 13-10-09 18:55

Nou bedankt voor jullie hulp, het gaat vanaf hier wel lukken! :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:01.