//

Reservekopie (en hem restoren) duurt uren

Reservekopie (en hem restoren) duurt uren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb vandaag geupdate naar 2.2.1 en ik zat hiervoor op 2.0. Ik heb gisteren een reservekopie gemaakt en dit duurde meer dan 5 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-05-09, 17:48
Colburners Colburners is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 58
Standaard Reservekopie (en hem restoren) duurt uren

Hallo,
ik heb vandaag geupdate naar 2.2.1 en ik zat hiervoor op 2.0. Ik heb gisteren een reservekopie gemaakt en dit duurde meer dan 5 uur! Ik dacht dat is met die update vast verholpen en ik heb hem nu ook geupdate maar het restoren lijkt nu nog langer te duren. Ik denk dat ik hem vanacht maar aan laat staan om dit te doen. Het is een iphone 2g unlocked en gejailbreaked. Ik hoop dat er iets is waardoor dit sneller kan.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: 3G updaten 4.2.1, reservekopie duurt reeds 5 uren lowfly iTunes 7 03-02-11 21:23
Reservekopie duurt erg lang ruwepit iPad algemeen 11 12-08-10 10:32
Reservekopie maken duurt eeeeeuwen! davidrotterdam iPhone algemeen 8 23-06-10 17:48
Windows: Reservekopie maken duurt erg lang mvveelen iTunes 8 30-05-10 00:40
herstellen vanaf reservekopie duurt al 10 uur? insynergy iTunes 3 11-09-09 11:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:02.