Reservekopie (en hem restoren) duurt uren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb vandaag geupdate naar 2.2.1 en ik zat hiervoor op 2.0. Ik heb gisteren een reservekopie gemaakt en dit duurde meer dan 5 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reservekopie (en hem restoren) duurt uren
Hallo,
ik heb vandaag geupdate naar 2.2.1 en ik zat hiervoor op 2.0. Ik heb gisteren een reservekopie gemaakt en dit duurde meer dan 5 uur! Ik dacht dat is met die update vast verholpen en ik heb hem nu ook geupdate maar het restoren lijkt nu nog langer te duren. Ik denk dat ik hem vanacht maar aan laat staan om dit te doen. Het is een iphone 2g unlocked en gejailbreaked. Ik hoop dat er iets is waardoor dit sneller kan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: 3G updaten 4.2.1, reservekopie duurt reeds 5 uren | lowfly | iTunes | 7 | 03-02-11 21:23 |
Reservekopie duurt erg lang | ruwepit | iPad algemeen | 11 | 12-08-10 10:32 |
Reservekopie maken duurt eeeeeuwen! | davidrotterdam | iPhone algemeen | 8 | 23-06-10 17:48 |
Windows: Reservekopie maken duurt erg lang | mvveelen | iTunes | 8 | 30-05-10 00:40 |
herstellen vanaf reservekopie duurt al 10 uur? | insynergy | iTunes | 3 | 11-09-09 11:11 |
|
|