Voorkomen automatisch openen mobiele websites. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb een beetje gezocht maar kon niet echt een antwoord vinden op mijn vraag. Bij het browsen op mijn Iphone ga ik soms ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voorkomen automatisch openen mobiele websites.
Hi,
Ik heb een beetje gezocht maar kon niet echt een antwoord vinden op mijn vraag. Bij het browsen op mijn Iphone ga ik soms naar websites waar ook een mobiele versie van bestaat. Altijd browst mijn telefoon dan automatisch naar de mobiele versie van die websites. Hoe voorkom ik dit? Is Safari in te stellen dat hij niet automatisch naar deze websites gaat?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
UAFaker installeren voor SBSettings, dan voorkom je dit probleem in bijna alle gevallen.....
|
|||
|
|||
ik ga het testen. Bedankt voor je reactie.
|
|
||||
|
||||
Met UAFaker kun je alleen niet alles doen, zoals posten op forums.
|
||||
|
||||
Dit is niet helemaal waar volgens mij, ik kan op sommige fora best posten, zonder dat ik op hun mobiele site zit...
Tenzij ze natuurlijk geen mobiele site hebben... Hmmm, stof tot nadenken... |
|
|||
|
|||
Is het niet juist handig dan dat safari automatisch de mobiele site opent?
Ik vin t wel handig eigenlijk Of worden er vaak dingen weg gelaten op mobiele sites?? |
|
||||
|
||||
Volgens mij zijn mobiele sites uitgekleed idd...
|
|
|||
|
|||
Ik heb het getest maar werkt helaas niet voor de site waar ik gebruik van maak.
Oh hij werkt wel ik had hem niet aan staan in sbsettings my bad thnx!. Laatst gewijzigd door King1987; 28-05-09 om 11:52. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
||||
|
||||
werkt dit alleen met een JAILBREAK??
Zoja...is er ook een oplossing voor Niet-jailbroken iPhones?? Laatst gewijzigd door Almo; 09-03-10 om 11:16. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobiele websites niet te openen met KPN | paling | KPN | 2 | 28-08-10 11:32 |
Voorkomen dat iPhone automatisch verbinding maakt | Sikorsky55 | iPhone algemeen | 8 | 11-01-10 21:33 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
|
|