iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   SBSettings 3.0 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/34584-sbsettings-3-0-a.html)

kuotje 13-08-09 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Joost1944 (Bericht 337819)
Als ik BigBoss apps - waaronder SBSettings 3.0 - probeer te installeren, krijg ik meldingen in de vorm van: "http://apt.bigboss.us.com", met daaronder "posix: operation timed out" zijn niet bereikbaar. Bij "saurik" is het hetzelfde. Ook krijg ik regelmatig de melding van: "cached Failure".
Ik heb alle ge-installeerde pakketten in Cydia opnieuw ge-installeerd.
Ik woon in een gemeente waar GEEN 3G beschikbaar is, kan het daaraan liggen.
Wie kan mij op weg helpen? Thanks, Joost1944
M

vaak als je via gprs of effe probeer te downloaden is dat. Geen Wi-Fi??

Joost1944 14-08-09 16:10

SBSettings
 
Ben vanmorgen naar een plek gereden met 3G ontvangst. Downloaden was "n fluiteje van een cent"!! Bedankt voor jullie reacties:D:D:D:D:D:D

milan13 08-09-09 07:57

Push Notifications..
 
ik heb push notifications sbsettings toggle gedownload, wilde dit toch nog ff voor de zekerheid vragen. dit is toch om push voor je mail snel aan en uit te zetten in sbsettings?

kuotje 08-09-09 09:10

nee berichtgeving, dan moet je die andere push toggle downloaden

Michel15 08-09-09 09:50

Het vreemde is bij mij dat ik wel SSH aanzet, zodat ie zichtbaar wordt in het menu.

Maar vervolgens komt daar geen SSH toggle die ik aan(groen) of uit (rood) kan zetten.

Ik heb al van alles geprobeerd, ik weet dus niet of SSH nu op aan staan.

Heb geen openSSH geinstalleerd, is dat het misschien ?

kuotje 08-09-09 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 (Bericht 348572)
Het vreemde is bij mij dat ik wel SSH aanzet, zodat ie zichtbaar wordt in het menu.

Maar vervolgens komt daar geen SSH toggle die ik aan(groen) of uit (rood) kan zetten.

Ik heb al van alles geprobeerd, ik weet dus niet of SSH nu op aan staan.

Heb geen openSSH geinstalleerd, is dat het misschien ?

ja dat is het.

kearress 08-09-09 15:54

Betekent dat dan als je openSSH niet erop hebt staan SSH niet aan kan staan en dus ook geen batterijduur knabbelt?

spoorloos 08-09-09 17:19

was bij mij eerst ook ... heb toen maar ssh eraf gehaald ...

kuotje 08-09-09 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kearress (Bericht 348692)
Betekent dat dan als je openSSH niet erop hebt staan SSH niet aan kan staan en dus ook geen batterijduur knabbelt?

ja maar je hebt alleen openssh nodig voor Wi-Fi ftp programma's ik gebruik diskaid en heb openssh niet nodig. En zo erg zal het niet aan je batterij "knabbelen"

bosi 12-10-09 11:00

Vanochtend jailbraik (Blackra1n) op mn Iphone met OS 3.1.2 uitgevoerd. Heb SBSettings geinstalleerd maar kan het programma niet starten. Heb alles geprobeert incl. opnieuw installeren en reboot iphone.

Zijn er meer met hetzelfde probleem? Zoja iemand misschien de oplossing voor het probleem?

Michel15 12-10-09 11:08

Gisteren ook SBSettings gedownload en werkt prima, dus het zou moeten werken

bosi 12-10-09 13:12

Net op een iPhone 3G ook jailbreak uitgevoerd en daarna SBSettings geinstalleerd maar zelfde probleem. SBSettings is niet te starten via swipe over statusbalk.

Michel15 12-10-09 13:15

Wordt ie ook echt geïnstalleerd, zie je hele lappen tekst verschijnen met installeren ?

cydia ligt er wel eens uit nu, je krijgt dan wel de melding restart springboard, maar er ik niks geïnstalleerd.

bosi 12-10-09 13:29

Ja dat zie ik wel langskomen tijdens install.

lakie21 13-10-09 20:18

Ik installeer hem maar hij word niet zichtbaar in het springboard.
Pwnage 3.1.2 jailbreak.
Iemand een idee.? Hetzelfde geld voor voip3g. Die verschijnt ook niet.

ButcherJF 13-10-09 20:30

Veeg eens over het bovenste deel van je scherm, ongeveer ter hoogte van de balk waar o.a. je provider staat. De beweging moet ongeveer hetzelfde zijn als wanneer je wisselt van springboard....

forum.bericht 19-10-09 13:45

Ik heb een 3GS v3.2 (met JB). Ik heb nu enkele malen geprobeerd SBSettings te installeren. De hele installatieprocedure wordt goed doorlopen maar het ikoontje zie ik (ook na restart) niet verschijnen.

Iemand die de oplossing weet?

kuotje 19-10-09 13:46

strijk met je vinger over de status bar.

sbsettings heeft geen icoontje, als je 1 post erboven hebt gelezen zou je het ook snappen.

forum.bericht 19-10-09 14:01

Zit die daar? Bedankt!

kuotje 19-10-09 14:33

probeer het is? komt er dan een menu naar beneden?
en daar kun je zelf je dingen aanpassen ( more )


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:49.