iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   SBSettings 3.0 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/34584-sbsettings-3-0-a.html)

Buur 20-01-10 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dragon (Bericht 407000)
Na een reboot van mijn iPhone is mijn SSH toggle in SBSettings verdwenen. Ik kan hem nog wel in de toggle settings uit en aan zetten maar hij verschijnt niet in SBSettings zelf.

Ik heb in Cydia nog gecheckt of ik Open SSH nog wel geïnstalleerd heb, maar alles is nog zoals het was.

En de SBSettings toggle voor SSH kan ik ook niet meer vinden in Cydia (indien die apart te downloaden was).

Iemand een idee.

Waarschijnlijk ligt de oorzaak iets dieper dan SBSettings. OpenSSH al opnieuw geïnstalleerd? Als er iets mis is daarmee, dan is de SSH toggle niet zichtbaar.

/edit:
SSH toggle is onderdeel van sbsettingstoggles, die standaard meegeïnstalleerd wordt met SBSettings. Maar is dus wel los te downloaden blijkbaar ook...

Dragon 21-01-10 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buur (Bericht 407018)
Waarschijnlijk ligt de oorzaak iets dieper dan SBSettings. OpenSSH al opnieuw geïnstalleerd? Als er iets mis is daarmee, dan is de SSH toggle niet zichtbaar.

/edit:
SSH toggle is onderdeel van sbsettingstoggles, die standaard meegeïnstalleerd wordt met SBSettings. Maar is dus wel los te downloaden blijkbaar ook...

Ja dat dacht ik ook, dat het niet aan SBSetting ligt. Maar ik heb nu ook de toggle SSH geïnstalleerd om dus wel even SSH uit te kunnen zetten, die werkt dus wel.

Heb hem op nieuw geïnstalleerd (niet eerst verwijderd). Geen goed resultaat.
Ga nou OpenSSH maar eerst even verwijderen, rebooten en dan weer opnieuw installeren.

Ik dacht ook dat de toggle voor SBSettings los te downloaden was in Cydia, maar kan hem echt niet vinden.

Buur 21-01-10 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dragon (Bericht 407367)
Ik dacht ook dat de toggle voor SBSettings los te downloaden was in Cydia, maar kan hem echt niet vinden.

Klopt, niet los. Zoals ik al zei: die toggle is onderdeel van het pakketje sbsettingstoggles, te vinden in Bigboss repo onder SBSettings Addons.

Dragon 22-01-10 08:54

Na verwijderen en opnieuw installeren verschijnt hij weer in SBSettings.

Dank u voor de moeite Buur.

macfeegle 24-01-10 03:08

Vanavond eindelijk ook maar eens m's iPhone 3G ge-jailbreakt. Wilde SBSettings erop zetten maar kan die in Cydia niet vinden, wel heel veel thema-tjes en sbsettingstoggles, maar niet het SBSettings programma... Standaard jailbreak via pwnagetool 3.1.4, bigg boss's source is gewoon aanwezig...
Iemand?

psp2000sam 24-01-10 08:42

SBSettings
 
Hee
kunnen jullie me alsjeblieft helpen?? SBSettings werkt niet. Dit is wat ik deed:
1. Naar Cydia
2. Search naar SBSettings
3. Even scrollen en daar staat ie
4. Ik klik erop
5. Doe install en dan confirm
6. Bezig met downloaden.. Na een tijdje klaar. Dan staat er zoon knop RESPRING SPRINGBOARD zoiets. Dus Ik klik erop.
Ik voer weer m'n code in en ben weer in me menu. Nu probeer ik op verschillende manieren (op de balk met je vingers glijden, met 2 vingers, ene vinger op de Wi-Fi en andere op batterij en dan naar elkaar brengen..) sbsettings te openen. Maar t lukt gewoon niet! Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Ik heb een ipt3 blackra1n 32gb 3g 3.1.2.
Alvast super bedankt!

Datamonster 24-01-10 09:02

Hoi,

Heb je hem al eens helemaal uitgezet (power off)
:mad:
Dat hielp bij mij

remundo7000 24-01-10 09:17

Dat werkte bij mij ook, echt helemaal uitzetten en weer aanzetten. Wat onhandig als je een tethered jailbreak hebt, maar dat heb ik gelukkig niet.

Timmeh_ 24-01-10 10:50

// Discussies samengevoegd.

macfeegle 24-01-10 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfeegle (Bericht 408159)
Vanavond eindelijk ook maar eens m's iPhone 3G ge-jailbreakt. Wilde SBSettings erop zetten maar kan die in Cydia niet vinden, wel heel veel thema-tjes en sbsettingstoggles, maar niet het SBSettings programma... Standaard jailbreak via pwnagetool 3.1.4, bigg boss's source is gewoon aanwezig...
Iemand?

Edit: Heb deze maar in een nieuwe post gezet gezien de samenvoeging van draadjes. Vanmorgen nog eens door Cydia gezocht en er bleken ineens veel meer packages beschikbaar als ik onder sbset zoek. Ik neem aan dat een Finder icoontje in de packages inhoudt dat het een programma betreft, want erg duidelijk waren de beschrijvingen niet. Maar goed, blijkbaar heb ik iets goed gedaan, want als ik nu over de statusbar veeg popt het SBSettingscherm gewoon op. :D Nu eens zien of ik het scherm kan aanpassen, dat is me nog niet gelukt.
Oh, en wat opvalt is dat Wi-Fi op uit staat terwijl ik toch echt een goede verbinding met m'n thuisnetwerk heb...

wim735 24-01-10 21:00

Zijn er onder jullie ook nog die problemen hebben met het uitschakelen van Edge in SBsettings? Telkens als ik het uitschakel dan zie ik het wel rood worden maar mijn Data Ip adress komt even op N/A te staan maar dan nadien als ik safari open en google laad bijvoorbeeld dan komt deze pagina gewoon te voorschijn!
Als ik dan weer in SBsettings naar mijn DATA IP adres kijk dan is deze gewoon weer ingevuld...
Edge logo in SBsettings staat wel nog steeds Rood (uit dus)
Als ik dan in SBsettings de refresh knop druk zie ik wel dat EDGE terug aan staat... het is alsof mijn iphone deze direct terug aan zet...

Ook merk ik dat mijn iphone om de minuut ofzo even gaat pollen (verbinding maakt met GSM mast) zonder dat er een bericht of gesprek binnen komt... dat ligt dus volgens mij aan het opvragen van data voor bijvoorbeeld MAIL of een ander APP
( dit merk je als je zo van die goedkope, al iets oudere boxen naast je pc hebt staan)

Ook merk ik als ik de APN gegevens van mobistar niet invul dat hij dit maar om het kwartier doet... dan duurt het ook veel korter als met het APN wel ingevuld

Push staat voor alle APP's uit en fetch en dergelijke staat ook gewoon op Handmatig...

Wel ondervindt ik ook dat blijkbaar alleen mensen met een gejailbraikte iphone hier last van hebben...

Soms krijg ik ook plots enkele mails binnen zonder dat ik ook maar een keer op de mail APP heb gedrukt... !
Ik dan zie ik ook soms dat deze plots tussen de processen staat, deze zet ik dan zo veel mogenlijk af maar komt
vaak terug zonder dat ik het oproep...

nog mensen met deze problemen?

kuotje 24-01-10 21:24

lang verhaal maar EDGE is niet waterdicht in SBsettings!!!

wim735 25-01-10 15:02

had ik al wel gedacht :o ...
is er dan geen enkele manier om via een knopje of iets dergelijke edge of de ingevulde APN settings te verwijderen... want nu altijd alles invullen en wissen is ook niet altijd eve handig...

Diovarus 09-02-10 23:49

uumh..

n00b alert

Hoe werkt SBsettings exact?
Ik heb hem geinstalleerd maar weet niet hoe hij werkt, krijg ook geen icoontje te zien op het scherm

GOT IT!!!!
Je moet dus op pagina 1 aan de bovenkant scrollen.
Deed het op pagina 5

:D geweldige site dit.

Marcel251079 20-08-10 10:42

iemand enig idee wat de apple killswitch is??

aan of uit?

KAY_W_BEE 22-08-10 09:31

Zou dit ook graag weten :-)

Buur 22-08-10 10:25

Killswitch zet je UIT
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marcel251079 (Bericht 538355)
iemand enig idee wat de apple killswitch is??

aan of uit?

Meer uitleg vind je o.a. op deze pagina. Kortgezegd betekent het dat er (met FW3.x al) tekenen gevonden zijn dat Apple op afstand bepaalde ongewilde apps zou kunnen verwijderen. Niemand heeft dit echter ooit meegemaakt, maar aangezien veel mensen graag zelf bepalen wat ze met hun iPhone doen, is er deze killswitch-switch.
Zie laatste zin van dat artikel: "Slide it to off". Daarmee zet je de Killswitch dus uit (Apple heeft dat standaard aan gezet in de firmware).

/edit:
Volgens mij loopt je profiel achter en heb je inmiddels wel een jailbreak, anders kun je dit niet tegengekomen zijn. ;)

Rubenn1992 03-10-10 17:43

Datagebruik naast klok
 
http://img838.imageshack.us/img838/6...i4june2010.jpg

(sorry voor grote screenshot)

naast de klok staat 335mb.
ik zou graag willen weten hoe je dat daar krijgt:) iemand?

King1987 03-10-10 17:46

Dat is gedaan met SBsettings onder het kopje:
More/SBsettings Options

|| Jailbreak vereist ;) ||

Rubenn1992 03-10-10 17:48

ah ok dan :)
ben zelf niet zo'n fan van SBsettings omdat dat de batterij toch sneller leeg maakt?
of merk je daar niks van?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:01.