Probleempje met Finder discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet niet of het bij anderen ook voorvalt, maar het is al een tijdje dat ik mobilefinder gewoonweg niet meer aan de praat krijg. Heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Probleempje met Finder
Weet niet of het bij anderen ook voorvalt, maar het is al een tijdje dat ik mobilefinder gewoonweg niet meer aan de praat krijg. Heb al reinstalled, reboot noem maar op. Niks helpt.
Iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En deze oplossing helpt niet?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Jammer genoeg niet nee. Heb verwijderd, via ssh die 2 files gewist, reboot, herinstall en nog crasht ie.
|
|
||||
|
||||
Je moet alles even verwijderen via SSH of USB. Meestal staan er nog bestanden in /var/mobile/Library of Media of op Root zelf.
Finder werkt daarintegen ook niet perfect, staat er ook bij; ''(mostly works)'' |
|
||||
|
||||
Heb die bestanden verwijderd. Geen succes.
Saurik mailen? Niemand een ander idee? Laatst gewijzigd door Timmeh_; 31-05-09 om 10:28. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone wil niet verbinden met imac in finder | jansnoek | iPhone algemeen | 4 | 14-01-11 13:17 |
Probleempje met updaten, had 't o.a. met Tunin.fm en nu met Belstatus. | JDFS | Archief | 7 | 03-03-09 22:43 |
|
|