Opslag reserve kopie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraagje. Sorry als deze vraag al een keer eerder gesteld is maar heb dat niet kunnen vinden tot nu toe. Ik wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opslag reserve kopie
Ik heb een vraagje. Sorry als deze vraag al een keer eerder gesteld is maar heb dat niet kunnen vinden tot nu toe.
Ik wil mijn iPhone terugzeggen naar een kopie die ik eerder vandaag gemaakt heb. Echter heb ik m daarna nog wel gesynchroniseerd waardoor hij het back-up bestand overschreven heeft. Gelukkig heb ik eerder vandaag een update uitgevoerd met time-machine. Ik wil die dus terughalen en in de juiste map plaatsten om via itunes de iphone weer terug te zetten naar de back-up van eerder vandaag. Waar vind ik het back-up bestand van de iPhone die bij elke synchronisatie wordt vervangen? Ik maak gebruik van een Mac. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als het goed is moet je nu je iPhone met iTunes connecten...en dan kanje kiezen om de instellingen opnieuw in te stellen... of om een reservie kopie erop te gooien
en dan moetje natuurlijk je reservekopie kiezen of bedoel je dit Laatst gewijzigd door psvpas; 07-06-09 om 19:45. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Reserve kopie | jimspeed1998 | iTunes | 2 | 13-05-11 22:44 |
Windows: reserve kopie | dwight11 | iTunes | 3 | 19-11-10 10:52 |
Reserve kopie vragen. | Ochiba | iPad algemeen | 1 | 16-09-10 21:07 |
Reserve kopie. | Drime | iPhone algemeen | 0 | 02-08-10 20:30 |
Reserve kopie | jorishetbengeltje | iPhone algemeen | 1 | 28-12-08 18:33 |
|
|