Geen agenda tijdens bellen Iphone OS 3.0 GM discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had in OS 2.2.1 en eerder altijd de mogelijkheid om mijn agenda tijdens een gesprek te raadplegen, ik heb van het weekend de Gold ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen agenda tijdens bellen Iphone OS 3.0 GM
Ik had in OS 2.2.1 en eerder altijd de mogelijkheid om mijn agenda tijdens een gesprek te raadplegen, ik heb van het weekend de Gold Master geinstalleerd en had vanmorgen een telefoontje tijdens een ander telefoontje, waarvoor ik in mijn agenda moest, na herhaaldelijk op mijn home knop te hebben gedrukt moest ik concluderen dat dat nietmeer ging werken . Is er iemand die dit ook heeft ervaren, en of is er iemand die en oplossing weet. En is dit ook iemand die enig idee heeft of het ook in de final zo word morgen?
Edit: Het lijkt erop dat de agenda alleen niet werkt na een wisselgesprek, iemand toch enig idee hoe en wat? Moderators, ik kan de labels niet aanpassen maar wisselgesprek moet daar nog bij staan. Topic kan ook veranderd worden kan ik zelf ook nietmeer aanpassen. Laatst gewijzigd door Taco; 16-06-09 om 12:09. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
agenda, iphone os 3.0 gm, raadplegen, tijdens bellen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid tijdens bellen of opnemen | Miepke37 | iPhone algemeen | 17 | 15-08-11 20:12 |
tijdens bellen geen spraak | jmv1960 | iPhone algemeen | 16 | 29-07-10 13:53 |
Geen Wi-Fi - alleen tijdens bellen? | Nwalker1989 | Wi-Fi | 0 | 17-12-09 01:24 |
Geen gehoor tijdens bellen | backpackjack | iPhone algemeen | 19 | 17-08-09 22:23 |
1.1.4 geen geluid tijdens het bellen | Frank88 | Archief | 2 | 25-03-08 15:13 |
|
|