groepsmms discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben net op iets vreemd gestoten, elke keer als ik een groeps sms wil verzenden(dus naar meerdere personen) maakt mijn iPhone er automatisch een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"Groeps mms" ipv "Groeps sms"
Ik ben net op iets vreemd gestoten, elke keer als ik een groeps sms wil verzenden(dus naar meerdere personen) maakt mijn iPhone er automatisch een groeps mms van.
Uiteraard kunnen dan sommige mensen hier niet op antwoorden, iemand een idee hoe te voorkomen dat dit steeds gebeurt? Of zijn er nog mensen die dit ervaren? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik geloof dat dit te vermijden is door het "+" teken te gebruiken om personen toe te voegen ipv gewoon de eerste letter(s) van de naam en dan de naam aantikken, want dan veranderd de hoofding in 'nieuwe groeps-mms' ipv 'nieuw bericht'
Door het '+' teken te gebruiken gebeurt dit niet en hoef je dus niet je mms uit te schakelen Dit werkt toch alleszins bij mij.... |
|
|||
|
|||
ik heb simlockvrije uit italie en vodafone provider en het porbleem ook!
Citaat:
Laatst gewijzigd door iMario; 19-10-09 om 13:54. Reden: Gebruik voortaan de Edit/MQuote-knop. |
|
||||
|
||||
kan iemand mij uitleggen hoe ik bij carrier.plist kan komen ?>
|
|
|||
|
|||
Ik heb het probleem ook, en ik heb kpn Hi. over 2 mnd ga ik over naar T-mobile ivm nummerbehoud. Wat kan ik het beste doen als ik hier ook vanaf wil?
|
|
||||
|
||||
Iemand?
Ik zit nog steeds met het probleem. Als ik wil mms-en moet ik dat elke keer handmatig aanzetten. Zeer vervelend. En bovenstaande oplossing, geen idee hoe ik dat moet uitvoeren
|
|
||||
|
||||
Bij mij is deze bug verholpen met de update naar 3.1.2!!!
Wellicht dus iets om naar te kijken! |
|
||||
|
||||
Discussies samengevoegd.
|
||||
|
||||
Bij mij is het nu ook opgelost vandaag overgestapt naar Mobistar en probleem is verholpen zie ik
|
|||
|
|||
Citaat:
Voordat iedereen begint over te stappen naar Mobistar; dit lijkt mij eerder een toevalligheid dat het bij u opgelost is door over te stappen. want bij mij werkt het bvb ook perfect met Base |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|